HAGEN RYDDET OG KLAR

Åhh. Endelig kan jeg si at jeg har klart å luke ferdig bedet. Det tok noen dager, men sånn er det når energinivået er rimelig på bunn. Og i tillegg har det jo vært andre ting å holde på med også. Er ikke noe supermenneske nei. Kan ikke skryte på meg det 😉

Men i alle fall, nå er det bedet jeg liker best på hele eiendommen ferdig. Og epletreet står fortsatt i blomst. Og det er bare et fantastisk syn. Gleder meg veldig til eplene kommer til høsten 🙂

Fortsatt er det 2 bed igjen som gjenstår. Det ene er hekken. Og det andre er bedet i innkjørselen. Og bedet i innkjørselen er jo ikke engang mitt. Men likevel så er det jo det alle tror. Så derfor luker jeg det også. For naboen gidder i alle fall ikke det.

I tillegg har jeg jo igjen den delen av hagen som nå er overgrodd av løvetann. På tide å se om jeg kan få noen til å hjelpe meg med det også. Den jobben er litt for tung for meg. Må rett og slett kapitulere. Men, en eller annen gang, så kanskje det vil skje et mirakel. Det gjelder å ha troen 😛

Gleder meg over alt som er gjort ♥

 

#hjem #hage #luking #epleblomst #epletre

8 kommentarer
    1. monicen: Ja, det gir en god følelse i sjelen når alt er pent og ryddig. Må bare håpe jeg klarer å holde det til du har vært her 😉

      Klem <3

    2. Mona: Tusen takk 🙂
      Ja, det er kjekt med en liten hageflekk å kunne være kreativ på. Men om du har balkong, eller terrasse, så er det utrolig mye fint man kan gjøre med krukker og kar også 🙂 Fin blogg du har også, og gratulerer med ny leilighet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg