MED ØNSKE OM EN FIN UKE

Da var mandagen her igjen 🙂 Ikke den verste dagen i uken egentlig. Men akkurat i dag kunne jeg klart meg uten. Litt lite søvn i natt, og tidlig opp. 

Vel, jeg har jo dagen foran meg, så egentlig kan jeg jo legge meg igjen. Men så er det noe med det, at jeg ikke har lyst å føle at jeg kaster bort dagen min. Så da blir jeg værende våken. Men vet at dagen blir særskilt trøtt og tung, og jeg vil ikke klare å få gjort så mye.

Men det jeg MÅ får gjort, er å skaffe hjelp til å skifte et punktert dekk. Med hender som ikke klarer tunge løft, så er hjelp en forutsetning. Men det skal nok ordne seg det tenker jeg 🙂

Denne uka har altså startet på alle tenkelige dårlige måter, uten at jeg skal gå i detaljer. Så jeg håper virkelig ikke at resten av uken vil bære preg av det.

Men ønsker alle venner, familie, kjente og ukjente, en riktig god uke fordet 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg