VENNINNEKVELD

I kveld skal jeg i forening med to gode venninner. Gleder meg masse. Det pleier alltid å bli god prat og god mat 🙂

Disse to damene har jeg kjent siden barneskolen. Vi har klart å holde kontaken stort sett mesteparten av årene etter vi ble voksne, men gjerne med noen opphold. Når vi kommer sammen, prater vi gjerne om ting som skjedde før, ting som er nå, og alt mulig annet som berører seg i våre liv. Vi har gjerne med et håndarbeid, og hvis det passer sånn, så blir det gjerne en skvett vin også.

For meg som er mye hjemme (foreløpig), så er disse venninnekveldene veldig verdifulle. Det er på en måte min kontakt med omverdenen. Og jeg har en veldig tendens til å prioritere disse kveldene, både med disse to venninnene, og med den andre venninnegjengen jeg også møter en kveld i måneden. Det er min voksenkontakt.

I perioder har jeg vært syk, og ikke hatt ork til å være med. Da har jeg tatt pause. Men nå er alt lyst og positivt, og jeg gleder meg til hver eneste anledning.

Flott trio ♥

 

 

#trio #venninner #forening
 

6 kommentarer
    1. tujanka: Ja, gode, gamle venner er gull verdt, og vi skal fortsette å ta vare på hverandre. Det er en skatt å ha gode venner 🙂

    2. Gode venninner er uvurdelige 😉 Vi setter av en kveld i måneden og nåde den som forkludrer den for oss. Vi er jo i jobb alle sammen og har menn, tenåringer, hus og hjem, men den kvelden MÅ vi ha 😀 Kos deg/dere masse og nyt 😉

    3. Lene S.: Ja, det er likt med oss, travle familiemennesker. Så den kvelden er hellig 🙂
      Og som alltid var det en kjekk kveld 🙂 Tusen takk for kommentaren 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg