BH FRUSTRASJONER

I går var jeg igjen i butikken for å handle BH. Det er et skikkelig hat-produkt for meg å handle. Noe av det aller verste jeg gjør. Men, noen ganger må det gjøres.

Og i går var jeg innom KappAhl. Og der hadde de -25% på alle BH’er. Jaja, tenkte jeg, mens jeg kikket lettere desperat på stativene. Det er jo omtrent som å vinne i lotto, det å finne en BH som faktisk kan brukes. Det virker som at alle BH’ene mine vokser, de holder ikke formen, de blir slaskete. Og så også de siste jeg kjøpte, for ikke lenge siden. Plutselig passer de ikke lenger. De er alt for store.


Bildet er googlet

Jeg har mange ganger tenkt at det mest fornuftige ville være å gå på en butikk hvor de har kunnskap om det de selger. Altså, kunnskap om BH’er. Men på de stedene er det jo til gjengjeld så dyrt. Og det har ikke jeg råd til enda. Men, når jeg ser på hyppigheten av hvor ofte meg  kjøpe nye BH’er nå om dagen, så kanskje det ville svare seg likevel?

Ok, etter mye prøving, så fant jeg endelig en som kanskje kunne gå an. Den var ikke dyr, og den var akkurat bittelitt for trang. Alle de andre jeg prøvde var for store. Men denne passet i det minste i cup størrelsen. Så jeg kjøpte den. Jeg har enda ikke tatt den ut av posen. Så fornøyd var jeg med den handelen. Sukk!!!


Bildet er googlet

Men i dag, etter jeg hadde trent, fant jeg ut at jeg skulle gå på vekta en tur. Og da fant jeg ut at jeg hadde gått ned 2 kilo. Det er jammen ikke rart jeg føler at BH’ene vokser hele tiden. Jeg trodde faktisk at vekttapet mitt hadde stagnert nå. Og at jeg var der jeg skulle være. Men nei…sånn var det visst ikke. Nå fortsetter jeg visst nedover. Og da er jo konklusjonen den, at jeg tror jeg venter med å gå og kjøpe en dyr BH 😉

Det er kjekt å gå ned i vekt, selv om det ikke skjer bevisst. Men det er frustrerende for garderoben min. Absolutt alt som er i skapet mitt nå, ser ut som 4-manns telt nå. Og jeg trives jo ikke med å ha det på. Så da jeg var på KappAhl i går, kjøpte jeg likesågodt to topper også…på tilbud selvsagt 😉 Så nå går jeg sommeren lyst i møte, med to nye fine tilbudstopper og en litt for liten BH 😉
13 kilo lettere enn sist sommer 😀

 

 

#slanking #kilo #BH #utvalg #størrelser #kunnskap

8 kommentarer
    1. BH bruker jeg helst ikke, har ikke noe særlig å ha inni den, en kan ikke se forskjell om jeg har på en eller ikke, men på jobb må jeg jo være kledd, he he. Hvis du gjerne ville gå ned i vekt, da har du vært standhaftig, men er det sykdom da… Jeg er spikertynn og har alltid vært det, ikke ok bestandig det heller, høy forbrenning ligger til familien. God helg! I morgen skal jeg tur/retur Kypros :-

    2. Lene S.: Heldig du. Hvis jeg ikke bruker BH får jeg vondt i nakken og ryggen 😉 Men merker jo at de blir litt lettere når jeg minker i vekt 😉
      Jeg har ikke gjort noe for å miste vekt, annet enn at jeg kanskje har mistet en del matlyst. Og dermed ikke spiser særlig fyldige måltider lenger 🙂

      Åhh…tur/retur Kypros, på samme dag da eller?

      Ha en god helg du også Lene 🙂

    3. Hei på en lørdag Eva 🙂 Jobben min er å fly i lufta he he – er kabinsjef, så da er det bare å jobbe turnus vet du. Skal snart dra avgårde, det blir en liten time i Larnaca før vi setter nesa hjemover med nye passasjerer , hjemme litt over midnatt :- Kos deg for meg i dag også 😀

    4. Lene S.: Åhh…da skjønner jeg jo arbeidsantrekk og arbeidstider og det hele 🙂 Sikkert spennende å reise så mye, men kanskje du likevel ikke får sett så mye…siden det er jobben din. Men uansett, du kan i alle fall skryte på deg å være bereist 😉
      Jeg var på Kypros for mange år siden…i to uker 😉 Denne sommeren går turen til Roma 🙂
      Ha en fin arbeidsøkt da, og kos deg når du er vel hjemme igjen 🙂 Ha en god helg, så godt det lar seg gjøre 🙂

    5. Hei på en mandag Eva 🙂 Jeg kan iallfall skryte av å ha sett mange flyplasser, he he. Vi deler ferien i august mellom totalt ferie i Limassol og ‘pliktbesøk’ hos svigers i Frankrike. Vi har forresten reist Italia rundt og Roma må du bare glede deg til, husk godt fottøy:-D Nå har jeg tatt frem solsenga og lesestoff, i dag skal jeg gjøre mindre enn ingenting 😉 Kos deg du også!

    6. Lene S.: Hehe….ja, mange flyplasser har du jo da virkelig fått stifte bekjentskap med. Jeg har opplevd noen jeg også…men ikke i samme utstrekning som deg 😉
      Åhh…høres godt ut med ferie, enten det er ferie eller plikt 🙂 Regner med at du koser deg uansett. Tusen takk for fottøy tips til Roma. Er nok godt å være litt bevisst, all den tid man garantert blir å gå mye 🙂
      Håper du får sole deg i dag også. Jeg hadde en travel dag i går, ble ikke mulighet til soling.
      Kos deg masse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg