EN PERFEKT DAG TIL Å GJØRE “INGENTING”.

Hva skal man i Syden å gjøre, når man har både hage og terrasse? En egen liten oase. Det eneste som mangler er pool og bar 😉 Men det føler jeg ikke så veldig behov for egentlig.

Jeg begynte dagen med å klippe plenen, før det ble alt for varmt. Deretter rigget jeg til solteppe på terrassen. Og har siden ligget vekselvis der, og vekselvis sittet under parasollen med en god bok.
Heldigvis er det litt skyer innimellom, som gir en god liten pause.

Jeg virkelig nyter dette været.
Det er helt perfekt til å gjøre ingenting i 🙂 

MITT PARADIS ♥


 

 

#sol #sommer #varme #terrasse #plen #parasoll #nytelse #paradis #oase

4 kommentarer
    1. Enig med deg, det ER perfekt å gjøre ingenting, men jeg må jobbe 3 uker til, tida fram til ferien går SÅ tregt. Klager ikke altså, det bare virker sånn, he he, vi skal ha ferie EN hel måned og dit vi skal er det VARMT 😀 Ha en god helg og fortsett å nyte, jeg må fly avgårde nå :-)))

    2. Lene S.: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves 🙂 Og 3 uker kan føles som en evighet, men vips så er tiden inne 🙂
      Kos deg med jobben i ventetiden….er ikke alle forunt å fly så mye som du gjør 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg