BAKEKØ

I dag har vi bakedag her i huset. Sånn kan det i alle fall se ut 🙂

For planen er at jeg skal bake en kake til min svigerinnes 40 årsdag på lørdag. Og for å gjøre dette, må jeg begynne nå.

Men, så bestemte Amalie seg for å lage cupcakes. Så da trakk jeg meg litt unna, for så mye haster det ikke med den kaken. Kan bake den etterpå jeg 🙂

Så nå sitter jeg her i bakekø, for første gang i mitt liv 😉 Og gleder meg stort til ferdige cupcakes bakt av min flotte datter. For dem får vi jo spise med det samme 🙂


Dette skal bli cupcakes….nam nam 🙂 

 

#baking #kake #cupcakes

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg