PÅ SHOPPING

I dag har jeg vært på shopping. Ikke at jeg har noe å shoppe for, men jeg hadde et gavekort. Og det hadde jeg besluttet å kjøpe meg en jakke for 🙂

Jeg ringte min mamma, og lurte på om hun hadde lyst å være med. Gavekortet var nemlig på Kvadrat kjøpesenter, og det er ikke så ofte hun kommer seg dit.


Kvadrat er Norges 4. største kjøpesenter. Og det man ikke finner her, er antakelig ikke verdt å ha 😛

Vi tuslet rundt, kikket innom mange butikker på dill og dall. Jeg kikket også etter kalendergaver. En butikk hadde noe lurt, som andre butikker også burde ha, nemlig mannfolk parkering. Ikke at jeg har bruk for det selv. Men det var en tid da det var høyaktuelt også i mitt liv. Glimrende ide altså 🙂


Tenk for en luksus for mannen, å kunne sitte med en kopp kaffe mens han venter på at kona skal handle ferdig i butikken 😀

En liten matbit ble det også på oss. Uten mat og drikke, duger helten ikke.


På Matværket har de mange fristende middagsretter på menyen. Og fint er det å sitte der også. Behagelig interiør og farger.


Valget falt på Dagens rett, som var Bacalao. Den smakte veldig godt. Absolutt et høydepunkt 🙂

Vel hjemme kunne jeg prøve resultatet av bruken av gavekortet.


Nyinnkjøpt jakke, i cerise rosa farge. Det skal muligens litt selvtillit til, å bære en sånn farge i yttertøy, men når høsten blir grå, så trengs noen farger til å live opp litt. Da blir i alle fall jeg glad 🙂

Med ønske om en riktig god helg 🙂

 

 

#kjøpesenter #kvadrat #handel #shopping #mat #bacalao #jakke #parkering

10 kommentarer
    1. Se der ja, den kledde du godt :)…koselig med shopping og litt mat…Mannfolk parkering…hehe…smart..meg jeg drar egentlig ikke med mannen når jeg skal handle klær…like greit at han finner på noe annet da…Klem<3

    2. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, en fargeklatt i høstmørket 😉

      Ja, er best å sende mannen ut på andre eventyr. Men noen ganger klaffer det jo ikke alltid sånn, og da er en sånn parkering en god ide 😉 Han kan jo sitte klar med Visakortet 😛

      Helgeklem tilbake <3

    3. Karoline: Tusen takk 🙂 Ja, det var en kjekk dag. Og jakken…var mange farger å velge blant, jeg valgte det som i mitt hode er gladfarge 🙂
      Ha en flott lørdag 🙂

    4. Hei Eva 🙂 Flott farge på jakka, lyser opp i høstmørket den der 🙂 Når jeg søker på bloggen din kobles det først over til en side som heter ‘IQ Option’, da må jeg klikke på fanen din på nytt for å lese bloggen din. Vet det er noen andre som har hatt samme problemet og de har tatt kontakt med blogg.no, just for your info. Ha en strålende mandag, her skinner sola om kapp med oss, vi skal på skogstur med mat og drikke 😀 Klem fra meg <3

    5. Lene S.: Heisann 🙂 Ja, den jakken klarer nok å lyse opp litt ekstra 🙂

      Tusen takk for informasjonen om tilgangen til bloggen min. Er dette noe som har pågått lenge, eller er det noe nytt? Jeg må spørre, siden jeg gjorde et lite forsøk her i helga, og lurer på om det kan ha noe med det å gjøre? Men skal finne ut av det 🙂 Tusen takk igjen 🙂

      Kos dere på tur, her regner det ser du 😉
      Klemmer godt tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg