ULTRASLITEN

For tiden er det bare såvidt jeg henger sammen føler jeg. Glimter til litt innimellom, men sånn i det store og det hele, er jeg så sliten og trøtt at jeg ikke aner opp og ned på meg selv lenger.

Hele helgen gikk med til å være så trøtt og utmattet at jeg ikke fikk noe utav den i det hele tatt. Alle planene som jeg hadde i tankene, de måtte jeg bare glemme. For jeg orket ikke noe. Hadde litt besøk av min datter, og det var skikkelig koselig 🙂

For det meste hvilte jeg, men sov også en del. Føler at helgen var bortkastet. Og liker ikke at det er sånn at jeg må bruke dagene på å hvile. Men sånn er det bare for tiden. Synes det er en økende trend hos meg.

Men, nok klaging nå. Er sliten fortsatt, men må finne en måte å komme meg gjennom uken på 🙂 Og skal prøve å finne på noe positivt. Og i tillegg kommer barna til meg i morgen. Det gleder jeg meg veldig til ♥

Så alt i alt, så blir nok dette en fin uke 🙂


Dette bildet er fra 2003, da barna mine var søte og små. Nå har de blitt søte og store 🙂 Men er så godt å minnes tilbake litt. Tiden går jo bare alt for fort.
♥ ♥ ♥

 

#helg #uke #trøtt #sliten #utmattet #minner #planer

4 kommentarer
    1. Ikke noe koselig å være slapp og sliten, det vet jeg mye om…prøv å ikke stress ,men kos deg med barna og gjør ting så enkelt som mulig 🙂
      Søtt bilde av dem….Klem<3

    2. Hei igjen vennen 🙂 Jeg får fremdeles ‘reklamen’, var innom bloggen din i helga og fikk ‘IQ Option’ da også. Samma det, jeg kommer jo til deg til slutt 😉 Du får bare avpasse farten etter forholdene, i morgen kan formen din være mye bedre, men det vet du alt om 🙂 Take care Eva, morsomt med bilder av ungene i alle aldre. Nå er tenagene våre på vei hjem fra skolen, de skal få salat med kalkunrester fra i går 🙂 Klem til deg fra meg <3

    3. annebe: Takk for det 🙂

      Ja, må ikke stresse, men i en travel hverdag, så er akkurat det lettere sagt enn gjort 😉 Avanserte greier går jeg nok ikke inn på nei 😉

      Klem <3

    4. Lene S.: Ja, jeg har drevet og testet litt selv, og ser at den reklamen kommer opp. Men hos meg blir den automatisk blokkert. Jeg får en melding om det. Har ikke sett det før, så det har nok skjedd noe i helga. Men jeg skal gjøre noe med det, når jeg orker 😉

      Høres godt ut med kalkunsalat, regner med dere spiste med god appetitt 🙂 Jeg har ikke hatt annet enn brød i dag. Orker ikke å styre med middag bare til meg selv for tiden. Det blir kun sånne enkle ting som speilegg og sånt 😉

      Håper at formen er mye bedre i morgen ja 🙂

      Klemmer tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg