VALGET FALT PÅ DEXTER

I går kveld spurte jeg om noen kunne anbefale meg noen serier å se på Netfllix. Og jeg fikk heldigvis flere tilbakemeldinger. Og etter å ha kikket litt på omtaler av forskjellige serier jeg fikk anbefalt, falt valget på Dexter nå til å begynne med. Jeg så at det ligger inne ikke mindre enn 7 sesonger av Dexter, så da vil det ta litt tid innen jeg er ferdig med den serien.

Jeg fikk tips om mange serier. Så jeg vil nok velge meg en eller to til, sånn at ikke alt handler om Dexter til enhver tid 😉
Men i dag fikk jeg tips om Twin Peaks. Den serien har jeg jo sett da den var ny her i Norge. Og da fikk jeg litt sånn flashback, for jeg husker den serien som veldig god, og ikke minst spennende. Så jeg tror jammen meg jeg skal ha et lite gjensyn med den også 🙂

Siden begge disse seriene er ganske mørke, må jeg også velge meg en litt lysere og lettere serie. Må jo ha noe å velge i, etter dagsform og humør. Men jeg har ikke bestemt meg enda. Så får kikke litt til på de seriene jeg har fått tips om, og evt om jeg får tips om andre serier også.

Og tusen hjertelig takk til dere som tok dere tid til å skrive anbefalinger til meg. Det setter jeg veldig stor pris på ♥ 

 

#film #TV #serier #krim #dystert

6 kommentarer
    1. Ingrid Marie: Tusen takk for det 🙂 Jeg har sett 2 episoder, og det er absolutt en serie jeg ikke vil bli lei av med det første 🙂 Flere som anbefalte den, så jeg tviler ikke på at du har rett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg