HAR DU FILMFAVORITTER DU GJERNE SER FLERE GANGER?

I dagens verden ser vi gjerne mye film gjennom livet vårt. Før i tiden hadde vi kun kino, og TV med en kanal. Da begrenset det seg veldig. Og så ble det kanskje ikke produsert så utrolig mange filmer heller den gangen.

Men nå i dag, så har vi TV med uendelig mange kanaler, og ikke minst, egne filmkanaler. Og i tillegg har vi internett, Netflix og lignende tilbud. Og kinoene har mange saler, ikke bare en, som det var før i tiden. 
I tillegg har vi DVD, som i grunnen blir sjeldnere og sjeldnere. Og kanskje finnes flere muligheter, som jeg ikke kjenner til…..!

Jeg har flere favoritter i DVD hylla mi. Litt eldre etterhvert. Fordi nå er det mange år siden sist jeg kjøpte en DVD.

En av favorittene mine er filmen Love Actually.


Det er en lun romantisk komedie med mange kjente skuespillere.

Det jeg liker så godt med denne filmen, er at den viser kjærlighet i mange type relasjoner. Ikke bare mellom mann og kvinne, men også mellom foreldre og barn, venner, kolleger, søsken. Det er så mange slags kjærlighet, og all kjærlighet er vakker.

Jeg synes kjærligheten blir så koselig fremstilt i denne filmen, og den gjør meg lun og varm. En film med gode følelser.

Dette er en film jeg har sett mange ganger. Og selvsagt hjelper det også at min skuespillerfavoritt, Liam Neeson, har en av rollene i filmen.
Jeg anbefaler denne filmen på det varmeste 🙂 

Jeg skal se denne filmen igjen snart. Det nærmer seg jul, og filmen er en julefilm 🙂
Jeg gleder meg ♥

Hvilken filmfavoritt har du? 

 

 

#filmfavoritt #film #kino #DVD #Netflix #TV #favoritt #komedie #romantikk

18 kommentarer
    1. Helt enig med deg! Den filmen er en kjempe fin film<3
      Synes The Holiday med Jack Black, Kate Winslet, Cameron Diaz og Jude Law også er en utrolig fin film. Får litt julestemning da også 🙂

    2. Vanessa Fosser: Ja, jeg er glad i romantiske komedier selv. Men akkurat The Proposal har jeg faktisk ikke sett. Kanskje jeg må se om den finnes på Netflix 🙂 Fint tips, tusen takk 🙂

    3. Danian. Gutteblogger: DVD er veldig greit synes jeg. Da har man jo filmen, og kan se den når det passer 🙂 Hunger Games filmene har jeg ikke sett selv, enda 😉

    4. Randi: The Holiday har jeg sett traileren på, det er en av filmene jeg har på “ønske å se” lista mi 🙂 Og nå passer det jo å begynne å bygge opp litt julestemning 🙂

    5. Nå er snart julen her, og jeg har noen filmer jeg alltid ser i juletiden 🙂 Love Actually, som jo er kjempekoselig! The Holiday som nevnt ovenfor, ser jeg også hver jul, den er så morsom og koselig. I tillegg må jeg alltid se Home Alone 1 og 2 pluss ha Harry Potter maraton hver jul 🙂

    6. Stina: Ja, noen filmer er bare utrolig koselige i julen 🙂 Home alone skulle jeg gjerne hatt på DVD, men har ikke tradisjon for å se dem hver jul. Men morsomme er de virkelig 🙂 Ser her at jeg må gjøre rom for nye favoritter 🙂
      Datteren min har Harry Potter “feber” for øyeblikket. Selv har jeg vel sett de fleste, bortsett fra en tror jeg 🙂

    7. Anne Lene Nilsen: Mean Girls har jeg ikke sett…Må nok se den også 😉
      Vi er jo alle forskjellige, noen liker det, og andre liker det ikke 🙂

    8. Får skikkelig julestemning av Love Actually 🙂
      Men jeg ser gjerne på Amelie de Montmartre… den er så fin og annerledes!

    9. Cathrine Narum: Liam Neeson er den ultimate skuespiller/mann for meg 😉 Så jeg har sett veldig mye av det han er med i, bl.a. Taken og Taken 2 🙂 Og de filmene er nervepirrende gode 🙂 Så skjønner veldig godt favorittstatusen 🙂 De ligger langt oppe på favoritt topplista mi også. Men, Schindler’s Liste ligger ovenfor 🙂

    10. Eva: Ja, kjenner meg igjen i den 🙂
      Amelie de Montmartre har jeg ikke sett. Men har hørt om den. Så blir nok ikke så lenge til jeg får sett den også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg