LAGRINGSPLASS

Jeg er av sorten som har alt for mye rot. Dvs. jeg har litt problemer med å kaste. Men de siste par årene, ettersom jeg har vært mye hjemme, har jeg endelig begynt å få sortert ut litt. Men det tar tid. Mange års papirer og ting som er samlet, og som må gås igjennom. Men, det minker.

Problemet er lagringsplassen. For jeg liker å ha litt romfølelse. Jeg liker å ha det litt ordentlig. Men med så mye rot er ikke det så lett. 

Men så har jeg her i huset noe så originalt som en gammel do under en trapp. Og doen virker ikke lenger, og vanntilførselen er stengt. Skulle gjerne tatt den helt bort, men jeg har ikke råd til å leie rørlegger. Aller helst burd jeg skaffet en ny do. Men så kom jeg på at det rommet under trappa ville egne seg til lager av sånne usorterte ting. Og voila, jeg er i ferd med å innrede og lage plass til alt sammen. 

Ja, jeg vet det ser kaotisk ut. Men, det er nå et slags system i rotet, tross alt 😉

Og jeg begynner å bli veldig fornøyd 🙂

 

 

#lager #rot #lagringsplass #toalett #trapp

4 kommentarer
    1. Greit med litt orden i “rotet” ja , jeg er ikke flink til å kaste :)..vi har jo ganske god plass, men det er fullt over alt for det..tar noen skippertak av og til..
      Ha en fin kveld…nå skal jeg til årlig sjekk hos tannlegen..Klem<3

    2. annebe: Jeg har i grunnen nokså god plass jeg også, selv om jeg bare har en leilighet…Men…ting tar plass 🙂 Skippertaksprosesser her også iblant.

      Ha en fin kveld du også, håper det gikk greit hos tannlegen 🙂
      Klemmer <3

    3. Hei Eva 🙂 Her er vi ‘flinke’ til å kaste, vi skal jo tross alt selge huset og flytte om 1 1/2 år. Da blir det nok å tenke på, hva skal vi ta med nedover, selge, gi bort osv. Her i veien deler vi på en container vår og høst – grei ordning 😀 Ha en fin onsdag! Klem fra meg <3

    4. Lene S.: Hei 🙂 Ja, da har dere jo enda litt tid på å få sortert ut alt dere ikke trenger lenger 😉 Jeg synes jeg har blitt ganske flink jeg også etterhvert 🙂 Er ikke noen container her. Men den gaten jeg bodde i da jeg var gift, der pleide vi å ha container et par ganger i året. Men er ikke så farlig. Jeg blir alltids kvitt avfallet 🙂

      Ha en flott onsdag du også 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg