DEN FORSVUNNE DIAMANTEN

Jeg holder fortsatt på å rydde og ommøblere i kjelleren min. En jobb som tar dagevis for meg med min lille energi. Men det går jo fremover.

I dag måtte jeg ha litt hjelp. Å flytte på hyller og få dem plassert på kinkige plasser er ikke en enmannsjobb, så jeg tilkalte min datter, som er hos faren sin denne perioden.

Heldigvis hadde hun fått tidlig fri fra skolen.

Hun hjalp jammen godt til, om jeg skal si det sånn. Hun klarte noe mammen ikke klarte. Så all ære til henne altså 🙂

Etterpå koste vi oss med hjemmebakst, og Den Forsvunne Diamanten, brettspill 🙂 Hun vant flest ganger, men det var vel fortjent 🙂

Til helgen får jeg begge ungene hit for noen dager. Da blir det sikkert mer brettspill, og masse kos 🙂

 

#brettspill #diamant #rydding #kos

7 kommentarer
    1. Så fint du fikk hjelp, da blir det meste litt enklere..og hjemmebakst og brettspill er jo hyggelig..Da guttane var mindre var det mye brettspill her også..men de senere åra har det bare vært i barnehagen jeg har spillt det…men egentlig burde vi spillt det oftere her nå også, for det er jo litt gøy…Den forsvunne diamant var en av favorittene før :)…God natt<3

    2. Så godt å få hjelp av en flink datter 😀 Her spiller vi sjakk, kort og yatzy, he he, brettspill er det ingen interesse for lenger. Koselig å få ungene hjem noen dager, nyt tiden og kos dere masse. Jeg skal på jobb nå, men fra midnatt har både piloten og jeg fri noen dager 😀 Ha en fin dag Eva! Klemmer fra meg <3<3

    3. annebe: Ja, hjelp fra unge sprekinger er det beste av alt 🙂 Og brettspill er en glemt aktivitet i mange hjem tror jeg, i dataens verden. Men det hender vi finner det frem her for kosens skyld 🙂 Det gjelder å komme på at man har det 🙂
      En god dag til deg 🙂 Klem <3

    4. Lene S.: Ja, hun er kjempeflink 🙂

      Sjakk har jeg aldri klart å lære meg, men begge ungene kan det. Men det spilles nok litt sjeldent. Yatzy er et av mine favorittspill. Jeg er også veldig glad i brettspillet Scrabble. Men det er sjelden…Jeg lar ungene velge spill som regel 🙂

      Det blir godt med fri noen dager tenker jeg. Håper dere finner noe å gjøre sammen 🙂
      Ha en fin dag du også 🙂 Klemmer tilbake <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg