JULEHANDELEN HAR BEGYNT

Da er vi kommet til midten av november, og julehandelen er godt i gang. Ikke hos meg, men i butikkene.

I dag har jeg vært på julehandel sammen med min mamma. Og det var koselig det. Men slitsomt også. Og nå er vi jo kommet dit at vi må ha flere enn en dag. Det går ikke så fort. Mamma går ikke så fort, og jeg er trøtt og utmattet. Men holder ut med et smil 🙂

Vi fant flere gaver i dag. Men viser selvsagt ikke noen bilder av gavene her. Det kan jo hende det da ikke vil bli noen overraskelse for enkelte 😉 Men noen små glimt fra alt rundt er vel koselig likevel 🙂 Det har vært en fin dag. Nå er jeg trøtt og gleder meg til senga 🙂


Sandnes er byen i mitt hjerte. Sånn som jeg ser det pr. dags dato, så kommer jeg aldri til å flytte herfra 😉 Byen har Norges lengste gågate har jeg lest. Og når været viser seg fra sin vakre side, så er gågata herlig å rusle i, med mange fine nisje butikker. En koselig gate å gjøre handel i 🙂


Når været viser seg fra en mer ugjestmild side, så har Sandnes flere kjøpesentre å finne varmen i. I dag valgte vi å handle i byens nyeste senter, Bystasjonen. Senteret er ikke så enormt stort, men det er pent der, og for oss, nye butikker. Litt nytt og litt kjent på en gang. Og julen har begynt å sette sitt preg på senteret med både juletrær og juleelg 🙂
Vi visste å kose oss den tiden vi var der 🙂

I neste uke skal vi ut på runde 2 🙂

 

#jul #shopping #gaver #julegaver #mat #restauranter #butikker #kjøpesenter #drikke #jordbærpikene #nachos #kakao #juletre #julepynt #elg

6 kommentarer
    1. Så koselig å se..og du passa fint inn blandt bildene der :)..har ikke begynnt med julehandelen enda..men merker det er mer mas i butikkene om dagen..ikke så glad i det akkurat…:) Håper du får en god natts søvn da…Klem <3

    2. annebe: Tusen takk 😀 Ja, gled rett inn i kjøpesenteridyllen der ja 😉 Ja, det begynner mer og mer i butikkene nå med julestress. Så synes det er veldig ok å få det meste unnagjort før det tar helt overhånd med julekaos. Har lyst å nyte desember måned i ro og harmoni 🙂

      Satser på en god natt og god søvn ja. De siste nettene har vært litt søvnløse, men det kommer seg nok snart 🙂

      Sove godt du også 🙂
      Klem <3

    3. Så koselig å julehandle med mammaen sin 🙂 Jeg får mammaen min på besøk i dag. Hun bor 150 lenger nord, så det er ikke ofte vi ses.
      Sandnes ser ut til å være en fin by 🙂 jeg tror jeg var innom der på min vestlandstur for noen år siden.
      Ha en flott dag 😀

    4. Åse Helen: Ja, man må ta vare på dem som har tatt vare på oss. Og jentetur er aldri av veien 🙂 Trist at mammaen din bor så langt borte. Men da er gleden mangedoblet de gangene dere møtes 🙂

      Sandnes er en fin by, og blir bare finere nå som den vokser. Norges 8. største by tror jeg. Du får kikke innom byen igjen en annen gang også, og si fra på forhånd, så kan jeg fortelle hvor det er verdt å gå 🙂

      Ha en flott dag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg