ENDELIG HAR NOE ORDNET SEG :D

I dag har jeg vært på julehandel igjen, sammen med moren min. Men, jeg brukte ikke et eneste øre selv. Det var hun som handlet.

Men da jeg kom hjem, kom jeg på at jeg faktisk har svidd av flere tusenlapper likevel. For jeg har fått meg ny bærbar PC. Endelig. Har lånt penger til den, men det var det vel verdt. Så nå skal det bli bedre (varmere) tider for meg, å sitte på PC på kalde dager, siden jeg nå kan ha den med i stua, hvor det som regel er varmt og godt 🙂

Dette er glede for meg ♥

Og sånn ellers, så er feberen tilbake. Så nå begynner det å bli litt for ofte. Kan ikke gå rundt med feber igjen i flere år. Det ødelegger bare tilværelsen min. Og siden jeg skal til legen snart, skal jeg høre om å få pencillin. Det hjalp i forrige omgang, selv om ikke noen infeksjon ble påvist de 3 årene jeg hadde den feberen sist. Denne gangen venter jeg ikke i 3 år, det holder med 4 måneder!

Så forhåpentlig snart feberfri igjen 😀

 

#PC #handel #innkjøp #sykdom #feber #gaver #julegaver #mamma

4 kommentarer
    1. Jeg var litt opptatt i går..men ser du har fått deg ny pc…grattis ,det blir nok bra 🙂
      Så håper jeg du finner ut noe om denne feberen..og at du får “bukt”med det..Fin fredag og god bedringsklem fra meg <3

    2. annebe: Ja, du hadde jo selskap i går…Og det visste jeg jo 🙂

      Ja, herlig med ny PC. Den stasjonære er god den, men det er litt kaldt der den oppholder seg 😉 Så godt med en jeg kan ha i stua, når jeg skal blogge og surfe litt 🙂

      Feberen håper jeg også å få bukt med snart. For det er ikke noe greit å ha det der. Men krysser fingrene for at det ender bra 🙂

      Tusen takk, og ha en superfin fredag du også, og kanskje har du litt rester dere kan kose dere med i dag 🙂
      Helgeklem fra meg <3

    3. Hei på deg Eva 😉 Grattis med laptop, hvordan skulle vi klart oss uten alle duppedittene, he he. Du har stadig feber skjønner jeg, men har du blitt sjekket for leddgikt. En kollega hadde samme greia, feber titt og ofte, hun fikk konstatert leddgikt, til slutt 🙁 Hadde ingen vonde eller hovne ledd, så bedriftslegen rota i blinde, men sendte henne til nevrolog. Hun går på tabletter fast nå og er i full jobb 😀 Ha en kos helg og bruk laptopen flittig, he he, jeg skal ha en kveldstur opp i lufta nå. Klem fra meg <3

    4. Lene S.: Hei 🙂 Takk for det du 🙂 Ja, er rart med det, vi klarte oss godt før, men nå er det umulig 😉 Nå er jeg PC litt selskap for meg også. Noe jeg ikke blir å vanvittig sliten av. Og noe jeg kan legge bort når jeg blir sliten. Så for meg er det en veldig god ting 😀

      Ja, leddgikt er sjekket ganske ut. Jeg sliter jo med musklene mine. Ikke alle, men noen blir av og til betente. Så noe er det. Men jeg tipper jeg har en skjult infeksjon, som ikke slår ut på noen prøver. Men, jeg er lovet pencillin om det ikke gir seg. For nå vet jeg jo hva som fikk det bort forrige gang.

      Du får ha en fin flytur, og en herlig helg 🙂

      Klemmer tilbake fra meg <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg