LURT MED LUE

Jeg har nå blitt ferdig med lueprosjektet. Lua ble god og varm, og passer veldig godt til det vindfulle været vi har her nå. Det er ikke egentlig kaldt når man kan se 8 plussgrader på gradestokken. Men vinden gir likevel en bitende kald følelse. Og da var det godt med en lun og varm lue.

I anledning at jeg prøvde den nye luen, kom jeg på å finne frem den forrige luen jeg strikket for flere år siden. Den har jeg brukt enormt mye om vinteren. Og den er jeg også veldig fornøyd med.

Her viser jeg frem begge to, den nye mørk lilla, og den gamle rosa 🙂

 

Ønsker alle en god og varm helg 🙂

 

#strikke #strikk #strikketøy #håndarbeid #lue #ull #vind #vinter #varm

6 kommentarer
    1. Den ble kjempefin den nye lua. Du kledde den godt både fargen og designet. Den andre var også fin. Flink har du vært :).
      Hm…så klart kan en strikke seg lue, tror ikke jeg har noen fine…så det kan jeg så klart gjøre jeg også :).
      Riktig god og fin helg til deg også :))).

    2. Fint ! Jeg kler ikke lue så godt som deg…så jeg bruker mest pannebånd…men noe ganger mååå man jo bare ha på lue :)..og dine ble veldig fine :)Klem<3

    3. Åse Helen: Tusen takk 🙂 Ja, det ser ut som, helt tilfeldig, at luene passer godt til jakken. Tror nok det er den fargestilen jeg liker og kler, og automatisk faller for 😉 Så føler det ble veldig vellykket 🙂

      Kjempefin helg til deg også <3

    4. BforB: Tusen takk 🙂 Liker tydelig de fargene, så ble glad når det passet så godt sammen 🙂 Egentlig har vel de luene litt samme form…og da blir det litt luftig på hodet, og de sitter ikke helt klistret inntil hodet 😉

      Ja, jeg tror absolutt at du kan strikke en lue eller flere. Det er jo fort gjort. Overkommelig jobb 🙂 Og så har man da noe som ikke alle andre har 😉

      Kos deg i helga 🙂

    5. annebe: Tusen takk 🙂 Egentlig er jeg veldig glad i hodeplagg, men langt fra alt jeg kler heller. Man har liksom en fasong som passer bra. Jeg liker hatter også. Og giftet meg med hatt på hodet 😉
      Ja, når vinteren er på sitt tøffeste, så er det nok best med en lue, som dekker alt. Det er jo kroppens ytterpunkter som blir fortest nedkjølt. Hode, hender og føtter.
      Kle seg godt, så trives man godt også 🙂

      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg