NÅ KAN JULEN KOMME!

Det har vært en hektisk tid i det siste. Problemer med søvnen, mye som skal gjøres og som forventes, pluss et uventet problem som plutselig dukket opp for 2 uker siden. Noe som virkelig har satt tankene mine i høyspenn, og gjort dagene mine vanskelige. 

Men nå tror jeg faktisk at problemet er ute av verden, og jeg kan igjen slappe av, og nyte juleforberedelser, julelys, julepynt og julelukter, uten å bli forstyrret av annet enn den vanlige og velkjente slappheten 😉

Nå er juletreet pyntet, og stemningen i stua er så lun og god. Jeg nyter synet, og koser meg med roen og harmonien det skaper.


Juletrepynting må til nå så nært jul. Treet er ekte plast, av en mindre eksklusiv sort. Har vært gjenbrukt i flere år, og er fortsatt like bra og brukende 🙂 Lille Pus så sitt snitt til å okkupere en av julepynt eskene når den var tømt. Et søtt syn ♥


Pus lå i den lille boksen i flere timer og sov. Jeg tror jeg ville fått vondt i nakken, men for Pus var det helt perfekt 🙂


Klassen til Amalie på ungdomsskolen tok et nissete juleklassebilde. Og elevene fikk lov til å redigere selv hvis de hadde lyst. Dette her er Amalies redigeringseksemplar. Det var ikke snø på bildet, gresset foran elevene var grønt. Men Amalie har klart å få et kaldt og vinterlig preg på bildet 🙂 Veldig godt gjort synes jeg.


Amalie har også pyntet på rommet sitt. Og resultatet der er også utrolig stemningsfullt. Hun er veldig interiørinteressert, så resultatet blir alltid behagelig 🙂

Nå ser jeg frem til jul, familie, gaver, mat, glede og harmoni 🙂
Nå kan julen komme ♥

 

#jul #dekorasjon #pynt #tre #juletre #stemning #harmoni #lys #pus #julepynt #glede 

2 kommentarer
    1. Problemer passer jo aldri inn…og ekstra ille når en skal kose seg i førjulstida…fint det virker som det er i orden nå da 🙂
      Så mange herlige bilder av fine folk ,juletrær og søt katt over her 🙂
      Da er hdattern din jammen flink til å redigere..og når hun er glad i dekorering også…så blir hun vel noe innen det kreative kanskje…?
      Og du kledde jo veldig godt nisselue…det gjør IKKE jeg …hehe..Klem<3

    2. annebe: Nei, problemer passer aldri inn, og kunne glatt holdt seg borte 😉

      Tusen takk, ja, kjente at det var på tide å pynte litt til jul her inne også 🙂 Og husker at vi har diskutert luer og hatter tidligere også 😉 Jeg liker godt hodeplagg, men det er kanskje fordi jeg føler selv at jeg kler det 😉

      Ja, datteren min er veldig kreativ. Hun liker å gjøre det pent rundt seg, og er glad i foto også 🙂 Men, akkurat nå tenker hun på å bli lege 🙂 Og det er ikke noen dum plan 😉

      Ønsker deg en fin 4. søndag i advent. Det er like før nå. Viktig å nyte de gode stundene 🙂

      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg