MIN DATTERS JULEINTERIØR

Nå er ikke jeg så enormt interiørinteressert. Jeg liker å ha det pent rundt meg, og jeg har lyst at det skal være litt stil på det jeg har. Ikke en blanding av absolutt alt. Men likevel så er det en blanding av mye hos meg.

Datteren min derimot, hun har litt mer stil og klasse, og er interiør interessert. Hun har en hvit stil på rommet sitt. Med innslag av turkis.

Også juletreet hennes er hvitt. Det er et tre jeg selv kjøpte som mitt første etter jeg flyttet hit. For å si det sånn…det passer mye bedre inn hos henne 🙂

Er så koselig på rommet hennes, så jeg fikk lyst å dele det med mine bloggvenner 🙂
Ha en fortsatt fin romjul 🙂 

 

6 kommentarer
    1. Delikat og hyggelig rom..ser ut som hun har ordenssans også :)…jeg har ikke sånn “overdilla”på interiør og den slags(har nok noe med mangel på energi å gjøre)..men liker å ha en hyggelig stemning rundt meg…og vet i allefall hvordan jeg IKKE vil ha det ..:)
      Nå har gutta vært her å spist pinnekjøtt og hjemmelaget karamellpudding..og den ble helt “perfekt”…Romjulsklem fra Mjøndalen<3

    2. annebe: Ja, den frøkena der har virkelig ordenssans. Og det er helt fantastisk herlig 🙂 Mangel på energi gjør jo at vi ikke orker å styre så voldsomt. Men å ha det hyggelig er absolutt noe som gir velvære. Så jeg er nok litt mer som deg ja 🙂

      Pinnekjøtt og hjemmelaget karamellpudding må jo ha vært himmelsk. Selv har jeg vært i fjellheimen, og kommet hjem i dag. Det har vært friskt og godt 🙂 En god “husmorferie” akkurat det der 😉

      En god klem tilbake, når vi nå går inn i siste dagen dette året. Ha en flott Nyttårsfeiring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg