The Great Gatsby Nyttår

Godt Nyttår 🙂

Da har vi endelig nådd målet, og kommet oss vel inn i 2015.

Mange har allerede fått ut julepynten. Men det har ikke jeg. Jeg holder på den litt til. Nå har vi jo faktisk stresset livet av oss for å få alt på plass, så da haster jeg ikke med å få det ut igjen 😉 Men om noen dager begynner jeg kanskje med det jeg også 🙂

Nyttårsfeiringen var veldig kjekk. Jeg feiret for første gang Nyttår på et utested. Blant mange mennesker jeg ikke kjenner. Noen få kjente jeg bittelitt. Og en dame var jeg i slekt med. Men sånn ellers var alle fremmede for meg.

Jeg angrer ikke. Det var utrolig flott fest. I Great Gatsby tema. Damene var pyntet i 20 talls stil, de fleste da…og mennene var kledd i dress eller smoking.

Lokalet var pyntet med glitter og stas, og kjempedigre champagneflasker. 

Vi fikk champagne som velkomstdrikk også. Men det tok litt tid før flasken ble åpnet. Flasken var av det forvokste slaget, og korken satt godt fast. Men til slutt, ved hjelp av flere, fikk de av korken, og vi kunne skåle i den sprudlende drikken.

En vellykket feiring med mange nye bekjentskaper, god drikke, masse musikk og ivrig dans.

Jeg følte jeg fikk åpnet det nye året akkurat passe sprudlende.

Godt Nyttår 🙂

 

#gatsby #fest #HallToll #nyttår #mennesker #champagne #glitter #stas #musikk #dans #venner

4 kommentarer
    1. Wow flotte damer..og du var jo stilig da :)…litt mer glitter og Champagne der enn her..men vi koste oss jo vi også 🙂
      Hyggelig at du fikk nye bekjentskaper også..og at du var fornøyd med kvelden 🙂
      Her er julepynten fremme enda..men begynner kanskje så smått å rydde vekk litt på søndag…Håper 2015 blir et flott år for deg ..Klem<3

    2. Hei Eva 🙂 SÅ fiiin du var, det er gøy å pynte seg. Aftenen var vellykket ser jeg, og nye bekjentskaper er bra å få 😀 På havna i Nice vare det som vanlig et spektakulært fyrverkeri og flere hundre mennesker samlet, både små og store. Det er vanlig å holde ut til soloppgang, men vi måtte avslutte i ‘skikkelig’ tid, vi skulle jo hjem 1.dag. Nå skal jeg hente mamma og pappa på OSL, de ble igjen, av fri vilje, he he. Klem og fortsatt et friskt og spennende nytt år<3

    3. annebe: Tusen takk for det 🙂 Ja, en gang i blant er det jammen opplivende med litt glitter og stas. Og det å bli kjent med nye mennesker, har gitt meg et litt annet perspektiv på ting også 🙂

      Ja, tenkte også å smårydde litt på søndag, i morgen faktisk…hehe. Komme tilbake til normalen etterhvert 🙂

      Ha en flott lørdagskveld i kveld 🙂
      Klem <3

    4. Tusen takk…Ja, det ER gøy å pynte seg…Elsker det jeg 🙂

      Høres så flott ut med Nyttårsfeiring i utlandet…Er nok noe annet enn her hjemme 🙂 Smarte de foreldrene dine 😉

      I kveld skal jeg friste nattelivet igjen, i nyinnkjøpt kjole på salg. Skal treffe mine nye venner. Dette blir et spennende år 🙂

      Ha en flott lørdagskveld. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg