MIDDAGSGJESTER

I dag har jeg hatt en fin dag. Med andre ord, dagene mine er veldig opp og ned for tiden. Og siden dagen i dag var god, har jeg både fått vasket, ryddet og laget en kjempegod middag. Og så har jeg bakt kake.


Faktisk var dagen så god, at jeg inviterte min mamma, og min eks svigermor også. 

Til middag laget jeg Bacalao. Og kaken jeg bakte, kalles Snopekake, fra kokeboken Ei Herlige Røra!

Rosene fikk jeg på fredag, og de står like fine fortsatt. Er imponert jeg 🙂


Roser fra en beundrer 🙂

En fin dag er gått, og nå venter natten. Skal bli godt å sove, og håpe at morgendagen blir like god 🙂

 

#middag #mat #gjester #kake #roser

6 kommentarer
    1. Så hyggelig…unner deg slike dager..deilig å føle en fungerer innimellom 🙂 Snopekake hørtes jo innmari godt ut :)…og en beundrer hørtes jo spennend ut 🙂
      Sov godt og Nattaklem fra meg <3

    2. annebe: Ja, det er jammen godt med noen sånne dager innimellom all sløvheten. Og da er jeg sånn at jeg prøver å få gjort mest mulig. Og så er jeg vel helt utslått igjen dagen etter 😉

      Snopekaken er utrolig god. Farlig god faktisk. Min nye favoritt 😉

      Jo, er koselig med en beundrer 😉

      Sov godt du også…og drøm søtt 🙂 Nattaklem tilbake fra meg <3

    3. Hei Eva 🙂 Gratulerer med alt du fikk gjort i går 🙂 Kanskje sosialt samvær gjør deg ‘friskere’, det å ha ungene hjemme, spise sammen med noen – og i tillegg få roser fra en beundrer. Jeg er glad på dine vegne 😉
      Ha en fin torsdag – nå er det snart helg – IGJEN 😀
      Klemmer på vei <3<3

    4. Så bra at du hadde en energi rik dag. Vi får håpe det fortsetter sånn.
      Koselig med middagsgjester også når man er i litt form 🙂
      Ha en nydelig dag 🙂

    5. Lene S.: Hei, og tusen takk 🙂 Ja, sosialt samvær gir meg noe tilbake. Selv om det er fryktelig slitsomt også. Men jeg blir glad av det 🙂

      Ja, tenk nå er det snart helg igjen. Det blir en travel helg, med dugnad og greier 🙂

      Ha en kjempekjekk og super helg sammen med dine 🙂 Klemmer fra meg <3 <3 <3

    6. Åse Helen: Det var virkelig en god dag. Litt sløvere i dag. Men likevel lever jeg godt på gårsdagen 🙂 Og middagsgjester var koselig å ha. Og spesielt når jeg følte at jeg hadde fått til noe virkelig godt å spise 🙂

      Nå er dagen gått, og natten er på vei. Ha en god natt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg