NYHETENS INTERESSE

Det er ikke så ofte noen her i familien figurerer i nyhetene. Men da lærerstreiken varte og rakk ved skolestart, fikk min sønn inn en kommentar og bilde i Stavanger Aftenblad.


Bildet er hentet fra Stavanger Aftenblad sine nettsider. Min sønn er den midterste av disse tre studentene.

Artikkelen i Aftenbladet kan du lese HER.

Stolt var jeg som mor da, som kunne lese om min egen sønn i avisen 😉 Hvert lite glimt er betydningsfullt av og til 🙂

Nå i denne uken som har gått, er det min datter som har havnet med bilde i et nyhetsmedium. 

Denne gangen er det NRK sine nettsider som skriver om 10. klasse sin Pizzapub på Øygard Ungdomsskole. Min datter går i 8. klasse, og var blant dem som ble avbildet da de ble servert pizza fra Pizzapub’en. 


Bildet er hentet fra NRK sine nettsider. Min datter er nummer 2 fra venstre blant jentegjengen som sitter ved pent oppdekket bord i aulaen på skolen.

Artikkelen om Pizzapub konseptet kan du lese HER.

Så da er det vel min tur neste gang da? Jeg lurer på hvilke sprell jeg skal finne på, for å bli avbildet i ett eller annet nyhetsmedium?
Eller, jeg har jo vært i avisen før da. Så kanskje jeg har hatt mine moments of fame?

Tror faktisk jeg må lete frem de nyhetsklippene, og vise frem en dag 🙂 Men denne gangen er det mine barn det gjelder ♥

Har du vært på TV eller i avisen noen gang? Ville være kjekt å høre om 🙂

 

#nyheter #aviser #TV #pizza #streik #elever #studenter 

 

14 kommentarer
    1. monicen: Hehe…ja, ikke sant? Jammen ikke verst 😉 Bare de ikke begynner med Diva fakter eller noe sånt, så er jeg fornøyd jeg 😉

    2. Hei Eva 🙂 Så koselig å se avkommet blir avbildet 🙂
      Våre unger er ofte i avisa i forbindelse med artikler de har skrevet, men det er i skoleavisen, he he, og den har nok begrenset leserantall.
      Både mannen min og jeg er avbildet da vi gikk på catwalken vedr de nye uniformene i selskapet, som er designet av Christian Lacroix 😀
      Gleder meg til å se nyhetsklippene der DU er i sentrum 😉
      Ha en fin, fin søndag, vi er på vei ut i marka, Klemmer på vei<3<3

    3. Lene S.: Skoleavisen er jo et populært innslag, og så er det jo god trening frem til de havner i litt større aviser 😉

      Åhhh…du store…Eksklusive uniformer dere har altså 😀 Skulle likt å se det bildet 🙂

      Ja, jeg får se om jeg finner de gamle avisene, og får børstet litt støv av dem…Den ene er faktisk VG 😉

      Ha en kjempefin tur ut i marka. Jeg skal på tur selv, litt senere i dag tenkte jeg…ta med kamera i godværet 🙂

      Klemmer godt tilbake…kos dere <3 <3

    4. Så morro..syntes gutten svarte “vettugt” for seg i artikkelen:) Og dattern ser ut til å kose seg på pizzapub…artig tiltak 🙂
      Blir spennende om vi får se klippa av deg også …:) Som du vet har jo jeg vært i aviser, tv og blader mange ganger…og jeg har jo vist en del på bloggen..men har mye mer så kommer nok flere ting etterhvert hos meg også..men kan jo ikke overdrive ..hehe..
      Håper du koser deg masse med ungene i huset om dagen 🙂 Klem fra meg <3

    5. Så artig med ungene i avisa 🙂 Det synes de helt sikkert er moro selv også. Jeg har vært i avisa noen ganger i forbindelse med jobb og revy. Liker ikke å bli tatt bilde av men må man så må man 😉
      Ønsker deg en fin fin søndag 🙂

    6. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, han er jo voksen, og reflektert, så han hadde svar på spørsmålet han. Og pizzapub hørtes i grunnen veldig kjekt ut. Skulle nok hatt sånt vi også da vi gikk på skolen 🙂

      Ja, etterhvert finner jeg nok frem avisene fra “gamle dager”, hvor jeg fikk være med 😉 Og jeg vet jo at du har figurert flere ganger i aviser og ukeblader. Synes det er like kjekt hver gang du presenterer noe her inne i bloggen din 😀

      Det er godt å ha ungene hjemme igjen. Selv om datteren min har jeg ikke sett stort til nå i helgen. Hun har vært på drill kurs. Hun er med i bydelens drilltropp 🙂

      Ha en skjønn, avslappende og fin søndagskveld 🙂
      Klem tilbake <3

    7. Åse Helen: Ja, de synes jo det er stas å komme i avisa. Da er det jo noe de kan vise frem og være stolt av 🙂

      Det er noen år siden min siste opptreden i avisen. Men jeg har ikke noe imot å bli fotografert, så lenge jeg får lov til å være klar 😉

      Ha en kjempedeilig søndagskveld 🙂

    8. Det er superkjekt når barna er i media, men selvfølgelig kommer det an på hvorfor.
      Min yngste datter, som nå er voksen, har vært der ved flere anledninger og jeg har klippet ut, og spart på artiklene. Selv holder jeg meg langt unna…men blogg er ok.

    9. Fru Tunheim: Ja, selvfølgelig kommer det an på hvorfor. Men som regel er det litt stas uansett 🙂 Det er godt å ta vare på avisutklipp. Det har jeg også gjort, helt fra barna var små 🙂 Alt fra gratulasjonsannonser til artikler 🙂 Kjekt å ta frem etterhvert, og se og å minnes litt 🙂

      Ja, blogg er jo noe annet. Og vårt eget valg absolutt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg