EN HELT VANLIG DAG

Eller kanskje ikke….

Dagen i dag har vært slapp igjen. Og med hodepine, som forventet etter massasjen. Men jeg klager ikke, for skuldrene mine nyter sin nye mykhet 🙂

Men, slapp igjen ja. Det er sånn det er her. Om jeg våger å gjøre en liten ting mer enn normalt, så får jeg svi for det. Men jeg sov i alle fall sist natt. Eller, våknet litt innimellom. Av og til har jeg en sånn indre smerte, i bena. Det kan jeg våkne av. Aner ikke hva det kommer av. Men regner med det kommer av alt det andre. Men likevel, for en drøm å sovne uten at skuldrene og nakken smertet. Jeg bør nok få massert de områdene litt oftere.

Så i dag har jeg ikke gjort så mye. Vasket en maskin med klær, handlet til familiebursdag som skal være på lørdag. Dvs. handlet det meste, men ikke alt. Laget middag fikk jeg også gjort. I en fornuftig tid.


Og så fant jeg Pus sovende i dusjen 😉

Nå holder jeg på å bake kake. Ja, jeg vet det er litt sent, men skal jeg få gjort alt, så må jeg gjøre det når jeg orker 😉

Jeg baker Cafe Stings sjokoladekake. Husker ikke om det var navnet, men den så veldig god ut på bildet. Kanskje jeg presenterer oppskriften en dag om jeg kommer så langt 🙂

Etter kakebaking, skal jeg sove tenker jeg 😉 Så får jeg gjøre kaken helt ferdig i morgen. Og jeg mistenker at den smaker veldig godt på lørdag 🙂

 

#dager #pus #katt #massasje #dusj #sove #bake #kake
 

4 kommentarer
    1. Ja man blir ofte litt ekstra slapp etter slike behandlinger..men å få løsna opp nakke og skuldre er jo bare så godt..og litt bedre søvn av og til mååå man ha 🙂
      Så flott soveplass pusen har da..sikkert lunt og godt der ..
      Legg gjerne ut oppskrifta på kaka…og kanske det blir et bilde av den også..husk det er ikke så mye en må ha til en bursdag som en kanskje tror.men litt er det jo hyggelig å gjøre i stand 🙂 Nattaklem<3

    2. annebe: Det er herlig å sove bedre. I går sovnet jeg momentant. Det er ikke vanlig. Men enormt herlig å oppleve 🙂 Så at det hjalp å løse opp litt stive muskler, det er jeg ikke i tvil om. Håper da denne dagen blir litt mer opplagt enn gårsdagen 🙂

      Pus finner de underligste steder å sove, og hadde heller ingen planer om å flytte seg da noen ville dusje 😉

      Ja, blir nok en oppskrift etterhvert. Den skal gjøres helt ferdig i dag 🙂 Men ikke spises før i morgen 😉 Og her i huset feirer vi bursdag to ganger i året, den ene er min datters i februar, og den andre er meg og min sønns i juni. Vi fyller året med bare noen få dagers mellomrom, så da slår vi det sammen. Så det er ikke så mye stress i grunnen 🙂 Kos å be familien på besøk 🙂

      Håper du hadde en god natt, og ønsker deg en flott fredag 🙂 Klem fra meg <3

    3. Hei Eva 🙂 Så bra at du har sovet bedre og ‘Baker kaker søte, dypper dem i fløte’ 😀
      Ha en kos bursdagsfeiring i morgen og en ‘snill helg’ 😉 Herlig bilde av Pus i dusjen :-)) Klemmer på vei til deg fra meg<3<3

    4. Lene S.: Hei og god fredag 🙂

      Ja, det er godt å få sove skikkelig igjen. Og denne siste natten var enda bedre 🙂 I dag er jeg slapp, som vanlig, men føler meg likevel lettere enn på lenge 🙂

      Ha en kjempefin helg du også, sammen med dine 🙂 Jeg fortsetter med baking jeg, elsker de gode duftene i huset 😉
      Klemmer godt tilbake <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg