LANGHELGEN ER OVER

Da er jeg tilbake her gitt 🙂 For gjesten min har reist hjem 🙂 

Det har vært en fin helg, men jeg er sliten nå. Sliten mens hun var her også. Kjenner at jeg har veldig lite å gi for tiden. Det i seg selv er slitsomt. Bare å tenke på det til og med. 

Vi fikk gått et par turer. Det var kjekt. Men hun stakkars, hadde fått så vondt i ryggen før hun kom hit. Og mens hun var her ble det bare verre. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, annet enn å forsyne henne med smertestillende.

Jeg tror nok jeg selv hadde tatt meg en tur til legevakten om ryggen min hadde slått seg så vrang som hennes. Men vi har jo forskjellige prioriteringer og måter å løse ting på. Det var garantert ikke noe godt for henne, samme hva. Håper hun får løst det når hun er vel hjemme.

Så istedet for flere turer, har vi sett litt film, pratet en del, og prøvd å kose oss i rolige former 🙂

Har noen få små bilder fra turene vi gikk 🙂


Den første turen gikk vi til Ulvanuten, og også et lite stykke videre. Var ute og gikk i et par timer til sammen. Men vi gikk ikke fort. Prøvde å være forsiktige 🙂


Vi fikk også med oss solnedgangen ved en av de vakre strendene vi har her i området 🙂

Disse bildene er tatt med mobiltelefon. Neste innlegg skal jeg presentere litt flere bilder fra solnedgangsturen. Da er bildene tatt med mitt speilreflekskamera 🙂

Nå er helgen slutt, og ny uke har begynt. Så får vi se hva denne uken bringer. Men først og fremst skal jeg nok hvile en del.

Og så kommer mine kjære barn også denne uken. Det skal bli godt å få dem i hus igjen. Savner dem jo masse ♥

 

 

#venner #besøk #gjester #helg #langhelg #sandnes #tur #skog #fjell #strand #solnedgang #film #prat #ryggsmerter

10 kommentarer
    1. Bor du virkelig ved en slik strand? Heldiggris! Jeg likte spesielt godt det første bildet ditt, fra skogen. Trollsk og mystisk. Besøk er hyggelig, men ja, det krever litt energi, her har vært fullt hus i helgen og, så jeg er rett og slett lagt. Og det er lov. Lad batteriene og gled deg til det neste besøket:)

    2. Det ser koselig ut 🙂 Man trenger ikke være så langt avgårde før det er litt koselig 😀 Og bare kos hjemme også høres herlig ut.Jeg liker SLAPPE besøk jeg 😀 KLemmer til deg <3

    3. Hyggelig at du er tilbake 🙂 Leit at dere ikke var i toppform, men bra dere hygget dere og fikk vært litt ute allikevel 🙂 er så stilig med den ulven på toppen der..skikkelig barsk type..hehe..
      Strand og solnedgang..hørtes ut som sommer …
      Hvil deg masse så du får litt overskudd til barna kommer da..så dere kan kose dere sammen 🙂 Klem fra meg <3

    4. tujanka: Vel, jeg må nok inn i bilen og kjøre ca 15 minutter for å komme til en av strendene. Men vi har mange sånne fine strender her i distriktet. Jeg bor på Nord Jæren. Og om sommeren, når været er på sitt beste, så mangler kun paraplydrinkene når vi besøker stranda. Ellers er det sydenfølelse og det hele 🙂
      Den trollskogen var jeg i for første gang. Har ikke vært akkurat der tidligere. Og trærne vokste så merkelig der. Så dit skal jeg en gang jeg har mitt store kamera med. Det er bare 15-20 minutter å gå fra meg 🙂
      Fullt hus er kjempekjekt, og etterpå har man lov til å ta seg en velfortjent egentid og søvn. Sånn skal det være 🙂
      Ha en fortsatt fin uke <3

    5. frodith: Nei, man trenger slett ikke dra langt avgårde for å ha det koselig. Og det er godt når det ikke skal være full fart hele tiden.
      Vet at du har hatt en fin helg du også 🙂 Da har vi gode minner å ta med oss videre fremover 🙂

      Klemmer tilbake <3

    6. annebe: Tusen takk for det 🙂 Ja, dumt at vi ikke akkurat var helt i form. Men vi koste oss likevel.

      Barske StoreUlf har jeg en date med rett som det er 😉 Han svikter aldri, for å si det sånn. En stødig kar det der 😀 Hadde tenkt meg dit i dag, men været er rett og slett litt for vått. Får se om det ikke lysner litt i ettermiddag 🙂

      Ja, stranda hører sommeren til, men er også vakker på vinterstid. Og spesielt når solen viser seg frem litt mellom skyene. Det er litt medisin og terapi og gå på stranda en vinterdag, rusle bortover, lytte til bølgene, og se de vakre og stemningsfulle fargenyansene.

      I dag har jeg hviledag. Datteren min kommer i kveld, og det gleder jeg meg til 🙂

      Håper du har en fin uke, så langt, og ønsker deg en herlig tirsdag 🙂
      Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg