ET GLIMT AV SVEIO

I dag har jeg overhodet ikke noe energi. Jeg visste det jo, helgen ble for travel. Og i dag er humøret labert også. Klarer ikke å hente frem så mye positivitet. 

Men så kom jeg på at jeg var i Sveio den 8. februar, og så på min datter som drillet i konkurransen, Vinterpokalen.  Så fant jeg ut at jeg skulle se litt på bilder. Og da fant jeg ut at jeg jo faktisk hadde gått en fin tur også mens jeg var i Sveio. Jeg tok noen få bilder fra turen:

Sveio er ikke noen stor plass. Men kirken var stor og fin. Jeg likte godt den buen her.

Etter turen var vi inne i hallen og så på Hana drill tropp sin opptreden, og de klarte med dette nummeret å komme på 2. plass. 

Det var en kjekk tur til Sveio 🙂 Gode minner som jeg tar godt vare på ♥

 

 

#drill #vinterpokalen #sveio #haugesund #kirke #tjern #vinter #kos
 

 

4 kommentarer
    1. Når formen ikke er på topp er det jo hyggelig å sitte å se litt på bilder :)…staselig kirke det der, men jeg har ikke hørt om Sveio før nå..ser ut som det er fint landskap å gå tur i der også 🙂
      Og husker jo at jentene gjorde det så bra….det blir vel kanskje noen flere konkurranser på dem før sommeren 🙂
      Her har begge gutta spist middag i dag…og yngstemann ligger her til i morgen …koselig 🙂 Håper formen din bedrer seg :)…er ikke “tipp topp” om dagen jeg heller..men ..men … Klem og fin kveld <3

    2. Man trenger ikke store stedet for å få fine bilder 🙂 Pen plass og fine bilder. Og flinke jenter. 🙂 Jeg tror mange har hatt mandagen from HELL nærmest…Ser det på mange blogger … Kos deg med litt ro og håper det tar seg opp 🙂 Klemmer <3

    3. annebe: Nei, Sveio er nok ikke det mest kjente stedet i Norge. Det ligger mellom Bergen og Haugesund. Nærmere Haugesund tror jeg da, men i Hordaland fylke 🙂 Ja, kirka var fin. Jeg er ikke opptatt av kirker, men det er jo fine bygg mange av dem 🙂

      Det blir en konkurranse til før sommeren, og da blir det sikkert både tropp og solo. Så det blir spennende 🙂

      Så utrolig koselig at du har hatt besøk av guttene. Ingenting er som å ha alle sammen samlet <3
      Vi skal spise en litt sen middag nå vi. Jeg har forsøkt å sove litt i dag, men har ikke fått det til. Er for trøtt, og så utrolig sliten og vond i skuldrene og nakken. Så satser på at natten kan hjelpe på litt 🙂
      Og håper du også får kommet deg gjennom den litt tunge tiden...Denne årstiden hjelper ikke helt på kjenner jeg.

      En god kveld til deg, og god klem <3

    4. frodith: Ja, denne mandagen ble litt i tøffeste laget kjenner jeg. Men er nok ikke alene om det nei. Mandager er ofte litt kjipe, når man kanskje har hatt en god helg 😉

      Det er helt sant som du sier, det trengs ikke store plassen for å få fine bilder. Så det er bare å knipse i vei, samme hvor man er 🙂

      Ha en fin kveld du også, hvile godt ut etter karneval og alt 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg