VÅRFØLELSER

I dag er det vår ♥

I alle fall i mitt hode 🙂 Solen har skint ned, og det føles varmt og godt. I hagen er det blomster som nikker og smiler, glad for sitt fargerike budskap 🙂


Og jeg er glad jeg også, til tross for at jeg er helt tom for energi. Men jeg har alltid energi til å føle meg glad uansett 🙂

Jeg sitter her og tenker på om jeg skulle forsøke å ta en bitteliten økt i hagen. Epletreet mitt trenger sitt vårstell. Kutte de nye kvistene, som vokser rett oppover. De vil kun skygge for eplene som skal bli store og modne.  Jeg gjør dette hver vår. Da har jeg fortsatt inspirasjon til å jobbe i hagen.

Jeg bør klippe hekken også. Tror jeg må få disse tingene gjort denne uken. For denne uken bærer bud om mye pent vær. Det passer godt å være ute i hagen da 😀

Og i ekte vårglede, ønsker jeg dere alle en herlig flott uke, med forhåpentlig pent vær over hele linja.


Min karnevalsvårglede fra Frodiths blogg karneval 🙂

 

#vår #glede #farger #hage #blomster

 

10 kommentarer
    1. Har du blomster i hagen alt nå…de var nydelige…vi bor på den sida av elva hvor snøen ligger lengst…så her blir det nok ikke noe “hagestell”før over påske …tror jeg 🙂
      Men det kan være fint å holde på litt ute…selv om en ikke har så mye energi er det deilig med litt frisk luft 🙂
      Er meldt ganske fin vær her også…får ta ut noen stoler på terrassen i allefall…
      Det bildet av deg er så stilig og sensuelt… Klem og fin ettermiddag og kveld <3

    2. Jeg må nesten begynne å følge bloggen din 🙂 gå inn på bloggen min og trykk “legg til som venn” så kan vi følge hverandre 🙂

    3. annebe: Ja, blomstene, i hovedsak Krokus, kjemper seg frem i februar som regel, på denne kanten av landet 🙂 Og denne vinteren har vært så mild, at til og med rosene mine blomstret lenge. Jeg er spent på hvordan de vil bli nå til sommeren 🙂

      Ja, er godt å få litt frisk luft. Det trenger jeg når jeg er så sliten. Trenger å få litt luft, og litt farge i kinnene 🙂

      Tusen takk for komplimenten ang. bildet mitt 😀 Veldig pent sagt, og jeg tar det selvsagt til meg i dypet av mitt hjerte <3
      Ha en kjempefin kveld du vakre <3

    4. Ja, i dag er det vår altså 🙂 Jeg har gått tur med døv kollega. Fra ene jobben til andre jobbstedet vårt. Vi er litt delt og har litt halv dag her og halv dag der.. Og i finværet gikk vi. Det er lov med litt trening i arbeidstida, så da gjorde vi det 🙂 Koselig, og var ferdig med trim når arbeidsdagen var ferdig 🙂 I morgen skal jeg ta kjole på jobb tror jeg…Med tights så klart …men likevel 🙂 Stor god klem til deg fra en glad Frodith <3

    5. frodith: Åh, så godt det hørtes ut å gå litt. Og ja, trening i arbeidstiden burde være lov for alle. Det handler tross alt om å holde seg frisk 🙂
      Kjole høres ut som en god plan 🙂 Da blir det enda mer vårlig 😀
      Herlig å være glad 😀 Stor gladklem til deg Frodith <3

    6. Så herlig, det ER vår hos deg. Snøklokker og krokus. Herlig:)!!!!!
      Godt å kunne nyte slikt. Godt å komme seg ut å gjøre slikt, når en kan.
      Kos deg med våren Eva, den har du fortjent. Klem<3

    7. BforB: Tusen takk 🙂
      Ja, når fargene begynner å titte opp av jorda, da ER det vår her for meg 🙂 Og været var så fint tidligere i dag, men nå har det blåst opp, og regnet kommer vannrett. Så vårværet var kortvarig. Men jeg følger med på værmeldingen, og det skal bli bedre igjen 😀

      Ha en herlig og avslappende kveld fortsatt 🙂 Klem <3

    8. Jeg skal ikke si ”heldige du” som ser barmark og krokus som stikker opp. Jeg er nå både født her jeg bor bor her ennå av egen fri vilje 😛 Men nå er det like før jeg fyrer opp i drivhuset mitt, og da glemmer jeg det meste utenfor ”min lille verden” der. 🙂

    9. dedicat: Drivhus kunne være kjekt å ha her også, hvor vi omtrent blåser bort av og til. Men klimaet er fint likevel. Det er stort sett jevnt vær hele året 😉
      Ja, selv om vi velger hvor vi bosetter oss, så er det jo av og til fristende å drømme om andre steder. Det er jo en del av menneskets natur 🙂
      Kos deg med drivhuset når du får det i gang. Det tenker jeg er en herlig drømmeverden i seg selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg