PÅSKEKLAR

Da er påsken reddet. Påskekosen er vel i havn. Jeg har til og med kjøpt meg lesebriller. Nå er jeg ikke sikker på om de egentlig var riktige til meg, men de fungerer i alle fall supert når jeg skal lese liten skrift. Noe jeg klarte uten lesebriller for ikke så lenge siden. Men til bøker med vanlig skrift, sliter jeg ikke så veldig enda. Enkelte dager sliter jeg. De dagene jeg er mest utmattet og sliten. Da er det ille.

Jeg unnet meg en bok også. Den var på tilbud. Da følte jeg at jeg kunne kjøpe den, som min påskekrim.

Men sånn ellers så får jeg låne bøker av både min mamma og min bror, og av venner også. Så sånn sett var det ikke helt nødvendig. Men det er jo kjekt å lese bøker som kan stå til pynt i bokhylla etterpå også 🙂

Jeg skal noen dager på hytta til broren min, og tar med meg datteren min de dagene. Hytta ligger i Farsund traktene. Men ellers skal jeg være hjemme, helt alene. Fred og ro, sove og hvile når jeg trenger det, og kun meg selv å lage mat til 🙂 Blir nok noen gode dager tenker jeg 🙂

Hvordan skal du tilbringe påsken?
Er du avhengig av litt påskekrim?

 

 

#påske #påskekrim #bok #godteri #påskekos #hytte #ferie

14 kommentarer
    1. Becca Alexandra: Mange jobber er jo veldig trivelige å jobbe, også i høytider 🙂 Håper du har en sånn jobb. Og litt ekstra penger kommer jo alltid godt med 🙂
      Det blir nok kjekt på hytta. Er det fint vær blir det mange fine turer, er det dårlig vær, så er jo påskekrimmen pakket med 🙂
      Ønsker deg en kjempefin påske også. Kos deg masse 🙂

    2. Klarer du å spare godteriet til påske da..hehe..venter litt med å kjøpe inn noe jeg..men litt snop må til for å kose seg når påsken starter :))
      Jeg er ikke spesielt glad i krim som jeg sikkert har nevnt før..men enig i at det hører med til påske 🙂 Jeg bruker lesebriller , slike billige..ser uten , men da må jeg annstrenge meg :)) Bruker bare lydbøker jeg..men liker å se litt i moteblader :))
      Klem fra meg i Mjøndalen<3

    3. annebe: Hehehe…Nei…har allerede klart å fortære noe av det 😉 Men boken gjemmer jeg litt til 😉 Holder på å lese en annen, må lese den ut først. Husker du sa at du ikke er så glad i krim. Heldigvis så finnes det så utrolig mange bøker i allverdens kategorier 🙂

      Mine lesebriller er også billige. 59 kroner 😉 Må nok ha noen til, i forskjellige styrker, til forskjellige slitne dager 😉

      Blader og magasiner er kjekt å lese. Tenkte vi skulle unne oss det også nå til påske. Er ikke så ofte jeg kjøper det.

      God klem tilbake til deg, og ha en flott kveld <3

    4. Viktig å unne seg ting også.
      Jeg er nok ikke noen krimmer……og lesebrillene mine er på avveier, så blir ikke lesing. Har lånt meg flere interessante bøker, men hva hjelper det….?
      Godt med tid for seg selv.
      Mi påske blir nesten for heseblesende; kjører til Lillestrøm på søndag, så inn til Oslo noen dager for venninne besøk, opp hit igjen på onsdag, 18 års feiring torsdag eller fredag, invitert i 50 årslag på lørdag, vurderer gjester på søndag – kjøpt lammelår. Og så blir vi fem i huset. Tror første dag etter påske bør tas fri ;).
      Fint profilbilde av deg :). Klem

    5. Hei og god morgen. Du er i god rute skjønner jeg 🙂 Her blir det fullt hus og stormende jubel, så jeg håper været holder seg sånn at vi ikke blir sittende inne hele tida. Men blir jo moro å samles hele fem generasjoner når jeg teller med min mamma. Ikke sikkert jeg får tid å blogge da ,, 😛 Ha en fin helg 🙂

    6. Hei Eva 🙂 Her er det ikke klart til påske enda, vi skal jobbe til 1. april, da kommer svoger og svigerinne fra Monaco, så vi tar påsken her hjemme.
      Å lese blir det nok ikke tid til, men masse kos blir det god tid til 😀
      Ha en fin tur på hytta til broder’n og en avslappende påske med godis og krim hjemme :-))
      Påskeklemmer på vei til deg<3<3

    7. BforB: Ojsann….jammen hadde du mange planer i påsken. Da har du ikke særlig tid til å lese likevel 😉 Men veldig kjekt med besøk og gjester. Det er sånt som gir mening. Gode samtaler, og hyggelig lag 🙂

      Jeg begynner sterkt i morgen selv. Da skal jeg på Vennetreff. Det er en Vennegruppe på facebook, som skal ha treff i byen min i morgen. Det skal bli kjekt. Nå har jeg også fått ryddet litt i saker og ting, og slapper godt av, uten alt for mye stress i hodet 🙂

      Profilbildet mitt ble jeg veldig fornøyd med. Utgangspunktet var ikke særlig godt. Veldig kjedelig faktisk. Men, litt redigering gjorde underverker 😀 Tusen takk for at du kommenterte det 🙂

      Ha en kjempegod helg nå 🙂 Det har du virkelig fortjent 🙂 Klem <3

    8. dedicat: Heisann 😀 Jada…her er jeg i rute. Jeg vet å kose meg når anledningen byr seg 😉 Og gleder meg veldig til det. Har jo tyvstartet litt da 😉
      Fullt hus høres kjekt ut. Enig med deg at det er kjekkest med fint vær, for ellers kan det bli litt vel intenst. Jeg skal på hytta, og der blir det også fullt. Men jeg er heldig, for jeg får ha annekset for meg selv, så trenger jeg en pause, så kan jeg trekke meg tilbake dit 🙂
      5 generasjoner du…Wow. Imponerende 😀 Det høres veldig kjekt ut. Nei, bloggingen får du nok ta litt på etterskudd. Familien må man ta godt vare på <3 Kos deg masse og ha en fin helg du også 🙂

    9. Lene S.: Heisann 🙂 Masse kos er det viktigste. Ikke egentlig hva man skal, men med hvem man skal gjøre ting sammen med. Og det er også det som gir de beste minnene 🙂

      Kos dere masse i påsken, samme hva dere finner på 🙂
      Påskeklemmer i massevis tilbake <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg