DAGENS LYKKE

I disse dager er jeg litt travel. Mange ting som jeg gjerne skulle gjøre. Spesielt når været er bra, og jeg er i godt humør. 

Men i dag er jeg ultrasliten. Jeg har vasket bilen. Og sånt gir ikke overskudd i grunnen. Det mangler å vaske innvendig. Det får jeg gjøre en annen dag.

Men jeg er likevel i godt humør, selv om jeg er sliten. Jeg sov 10 timer sist natt. Og så er det fint vær. Og så er bilen ren 😀 Sånt må man jo bare bli i godt humør av. Og så har jeg kjøpt nytt teppe til gangen. Fant et rimelig og veldig fint teppe på Ikea. Så nå er jeg fornøyd 🙂

Og nå er det helg. Og det gleder meg også 🙂

Ha en god helg alle sammen 🙂 

 

 

#bilvask #teppe #sliten #humør #helg

10 kommentarer
    1. Jeg sov 8 timer i natt også, var redd jeg skulle bli syk, var helt utkjørt og sliten. Sov 8 timer, og det er mer enn jeg pleier å klare 😀 Deilig 🙂 Nå er det helg og det blir godt <3 Skal bare jobbe ferdig først, så er det ut i solen og en is tror jeg 🙂 Bra du er i fint humør selv om du er sliten da 🙂 God klem <3

    2. Veldig deilig om dagen når man kan kjenne sola varmer ,det gir energi..ikke bilvask nei..hehe..men jeg vasker aldri bilene her da..så slipper å bruke energi på det jeg :))
      God søvn er gull verdt..og hyggelig at du er glad og fornøyd om dagen..nyt det 🙂
      God helg til deg også :)) Stor klem fra meg<3

    3. Nå har jeg så høy bil av flere grunner.. og er liten selv.. av grunner jeg aldri har fått forklaring på 😛 – så det blir helst maskinvask på stasjonen :O

    4. frodith: Åh, det er noe vi trenger innimellom, lang søvn. Og håper at du har kommet deg masse, og har en herlig god helg 🙂

      Ja, jeg er i godt humør 🙂 Det er travle tider her, og mye fint å glede seg over 🙂

      Jeg ligger litt bakpå med blogglesing. Men tror jeg får ta det litt etter litt. Er alt for trøtt akkurat nå. For denne siste natten ble det kun 2 timer. Men gikk helt greit det også 🙂
      Ha en herlig lørdagskveld 🙂 Klemmer godt <3

    5. annebe: Ja, solen gir virkelig god energi på en måte. En sånn positiv mental energi 🙂
      Bilvaske prøvde jeg å delegere til min sønn tidligere. Men han sa han kunne spandere hvis jeg kjørte bilen i maskin. Da takket jeg pent nei 😉 Og det er fordi jeg synes han kunne gjort jobben, og ikke sløse penger på den. Pluss at jeg ikke har gjort noe sånt før, å kjøre bilen inn en vaskemaskin. Og orket ikke å tenke på å gjøre det heller.

      Ja, god søvn den ene natten, lite søvn den neste. Så nå er jeg tilbake på scratch 😉 Men, like blid og fornøyd 😀

      Kos deg masse videre denne lørdagskvelden. God klem <3

    6. dedicat: Hehe…Store kontraster med andre ord 😉
      Sånn bilvaskemaskin synes jeg er skummelt, så det har jeg ikke lyst til å gjøre. Da gjør jeg det heller selv. Men trenger å bone bilen, og det er for stor jobb for meg. Så vet ikke helt hvordan jeg skal få ordnet det uten å betale for mye 😉 Men, tiden får vise 😉

    7. frodith: Huff, så utrolig trist 🙁 Føler med deg. Vet hva lite søvn kan gjøre med kropp og sjel.
      Satser på at alt går bedre snart, leste nettopp blogginnlegget ditt, det siste. Håper jeg fikk til å sende kommentaren. Var noe som virket litt merkelig da jeg sendte.
      Men, leser meg nå litt gjennom blogger, mens jeg har stua helt for meg selv en liten stund 🙂

      <3 <3

    8. passionisthegenesisofgenius: Tusen takk 🙂 Jeg hadde en herlig søndagskveld, litt sånn utenom det jeg vanligvis pleier å gjøre på søndager 😉 Håper du hadde en fin helg 🙂 Ønsker deg en flott uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg