SE HVA JEG VANT ♥

Det er ikke ofte jeg vinner noe. Men nå i det siste har akkurat det tatt seg opp litt kan det virke som 😉

I påsken vant jeg i en bloggkonkurranse. Og like etterpå spilte jeg Lotto, for jeg tenkte som så at jeg var inne i en stim, og kanskje kunne vinne litt der også? Men, det gjorde jeg altså ikke. Lottopremien har latt vente på seg.

Men så deltok jeg i en ny bloggkonkurranse her forleden dag. Og da hadde jeg vinnerlykke igjen 😀 Så nå lurer jeg jo på om jeg skal prøve meg på en Lottokupong igjen? 😉

Denne gangen vant jeg 3. plassen i konkurranse hos Dedicat. Og premien kom i posten i dag 😀

Konkurransen gikk ut på hvor mange potter med nysådde frøplanter han hadde i drivhuset sitt? Jeg tippet 549. Og var i grunnen ganske langt fra riktig antall, som var 764. Men kom på 3. plass, og jeg fikk til og med premie 🙂

 Og premien, som kom i postkassen i dag, var velkommen ♥
Gavekort på blomster, og notatblokk og penn 🙂

Jeg ble ganske målløs. For en fin premie ♥

Tusen takk til deg Dedicat 🙂 

Jeg synes det er veldig kjekt å lese hans blogg. Han skriver godt, og underholdende. Og det er engasjerende det han skriver om. I tillegg skriver han også dikt 🙂 Så om du ikke allerede leser hos han, så kan jeg anbefale å ta en tur innom 🙂

 

 

#blogg #konkurranser #premier #dikt #bloggere

6 kommentarer
    1. Gratulerer 🙂 Jeg leser hos han allerede, og er enig i det du skriver 🙂 En fin fyr som har mye fint å skrive om 🙂 Koselig du vant da <3 Klemmer masse <3

    2. Grattis, jeg prøvde meg på 300 jeg ,så jeg bomma noe veldig..hehe…Fin premie du fikk ..og jeg leser bloggen hans og liker den godt :)) Håper det slår til med en skikkelig premie i lotto snart også da ….:)) Nattaklem<3

    3. frodith: Tusen takk 🙂 Ja, jeg vet du leser hos han 🙂 Kjekt og variert lesestoff 🙂 Og kjekt med en konkurranse også 🙂

      Nattaklemmer masse til deg også <3

    4. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, kjempefin premie. Kunne ikke passet bedre i grunnen 🙂 Ja, vet du leser bloggen. Jeg ser kommentarer fra flere “kjente”, inkl. deg, hos han 🙂

      Krysser fingrene for den Lottopremien ja 😀 Det hadde vært noe det 😀

      Nattaklem til deg også, sove godt <3

    5. Nemmen så koselig at du ble fornøyd med premien 🙂 Nå har jeg sett at to stykker har fått pakken så da er alt bra 🙂 Lykke til med lotto også 🙂

    6. dedicat: Ja, tusen takk for det 🙂 Klart jeg ble fornøyd. Var fornøyd ved å bli nevnt jeg 🙂 Og alle kvinner elsker å få blomster <3

      Og pakken ankom jo veldig raskt. Så her kan ingen klage 😉

      Ja, lotto ja. Må kanskje huske det. Hadde jo vært kjekt med en liten premie der også 😉

      Ønsker deg en god helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg