FRODITH’S VÅR-FOTO-CHALLENGE – DAG 1 VÅR-YR

Frodith er en flott dame som arrangerer morsomme aktiviteter for sine lesere. Og jeg har valgt å være med bl.a. på hennes Vår-foto-challenge.

Jeg har selv valgt et bilde på dag 1, jeg tok på en liten fototur i Stavanger for et par uker siden.

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å velge et bilde av blomster, men heller være litt utradisjonell 😉 Men så falt jeg sånn for disse, som jeg tror er magnolia eller noe sånt. Og de bare ropte ♥ VÅR ♥ til meg. 
Bildet er tatt i Gamle Stavanger. 

Det ble da første bidrag fra meg 🙂

Ha en kjempefin Kristihimmelfartsdag 🙂

 

 

#vår #utfordring #foto #blomster #stavanger 

 

 

16 kommentarer
    1. De flotte knoppene der passet kjempebra til temaet..og blomster er jo så vakkert og denne var et prakteksemplar ser det ut til :)) Nå har vi vært på en liten tur med niste i det fine været..må nyte det mens vi har det :)) Kos deg videre med “langhelg ” 🙂 Klem<3

    2. Nydelig bilde det der da 🙂 Jeg trodde jeg hadde sendt deg en kommentar, men den kom ikke fram? 🙂 Jeg synes det var et flott bilde, og helt i vår-stemningen ja <3 Håper vår-yrheten tar deg skikkelig, at du har fått deg en tur ut, og at fridagen behandler deg bra 🙂 Jeg har gått en liten tur, vært på kafe og ellers ikke gjort så mye 🙂 Prøvd å fått tatt noen bilder 🙂 Spennende å se hva det blir av dem 😀 Klemmer og ha en fin dag <3

    3. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, dette var noe litt annet enn hvitveis og hestehov 😉 Kjekt med noe nytt 🙂
      Så herlig med tur og niste. Det er helt sant som du sier, må nyte det gode været mens vi har det 🙂 17. mai meldes i alle fall regn, og det er jo litt kjipt på en måte 😉 I dag har jeg vært på byvandring i Stavanger med turgruppen i Venneklubben. Og med dette flotte været, så ble det en kjempetur 🙂 Vi gikk nesten 1 mil tilsammen. Og jeg fikk se litt mer av byen enn jeg visste om fra før. Så nå har jeg funnet et par steder jeg skal tilbake til, og leke meg litt med kamera 🙂

      Ha en flott langhelg videre du også 🙂 Klem <3

    4. frodith: Tusen takk 🙂

      Nei, her har ikke kommet andre kommentarer fra deg enn denne. Men jeg har selv hatt problemer med å komme inn på bloggen. Så tror det har vært noe tull i dag. Så det er sikkert derfor 🙂 Jeg er vår-yr på en måte ja 😉 Men litt tungt likevel. Vårslapp og våryr på samme tid liksom 😉 En litt vanskelig balansegang 😉

      Men ute har jeg vært ja. Har vært på byvandring i Stavanger, og da har jeg gått nesten 1 mil 😉 Og funnet flere steder som skal få besøk av meg med kamera. Hadde kun mobilkamera med i dag 🙂

      Har ikke vært på kafé i dag. Turen skulle avsluttes med en tur på et av byens mest populære uterestauranter. Men valgte å ta turen hjem istedet.

      Spennende å se hva du har fått tatt av bilder. Kan vel nesten tenke meg at det har noe med challengen å gjøre 😉

      Ha en kjempefin kveld <3

    5. dedicat: Hehe…ja, her var det rett før det “eksploderte” 😉 Og et vakkert syn var det. Jeg var i nærheten av stedet i dag, men fikk ikke anledning til å gå og se og ta nytt bilde 😉

    6. Fruemmel: Tusen takk 🙂 Er jo helt enig med deg der, blomster som lengter etter å komme ut og frem….Det er vår det 😀

    7. Det var noen flotte utropstegn …på vei til å slå ut i full blomst! Hele bildet er veldig fint “Komponert”. Jeg skal ikke late som om jeg er fotoekspert, for det er jeg så langt i fra, men det er veldig godt å se på dette bildet! 😀

    8. karidansen: Tusen takk 🙂 Man trenger jo ikke å være fotoekspert for å like et bilde 😉 Og det trenger heller ikke å være fototeknisk perfekt for å bli likt 🙂 Jeg var på tur i Gamle Stavanger, og det motivet der “ropte” på meg, så det bildet der er jeg veldig glad i selv 🙂

      Veldig kjekt å kikke rundt, og se andres resultater, det gir motivasjon, og ikke minst glede 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg