FRODITH’S VÅR-FOTO-CHALLENGE – DAG 8 SKILLE SEG UT

I dag er mitt bidrag fra vinteren og isen igjen. Tok så mange fine bilder den vinterdagen. Så da henter jeg frem et til, hvor isen skiller seg ut 😉

Jeg fant dette bildet, hvor et isflak ser ut til å strekke seg oppover, som om det lengter fri 🙂

Synes det var et artig syn da jeg så det 🙂

Nå er jeg veldig sliten. De siste nettene har gitt dårlig søvn. Jeg er så trøtt at denne natten vil jeg mest sannsynlig klare å sove hele natten gjennom 🙂 Gleder meg til det 🙂

Jeg er tilbake her igjen i morgen. Da skal jeg lese blogger jeg ikke fikk lest i dag 🙂

 

#foto #utfordring #is #vinter
 

10 kommentarer
    1. karidansen: Hehe…ja, bruker man fantasien, og tolker bildet selv, så kan mye spennende dukke opp i et bilde, i naturen, ja hvor som helst 🙂 Artig tolkning, og måtte innom og ta en ekstra kikk, og du har rett…Litt dyreaktig den der 😉

    2. dedicat: Tusen takk 🙂
      Ja, skulle du vekket meg, måtte du nok vært tilsted og ristet i meg, for jeg sovnet rimelig fort. Men klarte ikke å sove gjennom hele natten likevel. Har sovet for det meste, men ikke godt. Føler meg rimelig herjet med. Men, sånn er det bare noen ganger 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg