FRODITH’S VÅR-FOTO-CHALLENGE – DAG 9 DRØM

Det nærmer seg slutten på Frodith’s vår-foto-challenge. Og temaet i dag er drøm.

Jeg velger igjen å plukke et bilde jeg har i arkivet mitt. Et bilde som jeg har redigert. Jeg har vist det her i bloggen før, i forskjellige utførelser.

Dette bildet synes jeg er litt drømmende. 

Drømmer er jo så mangt. Man kan drømme om natten, man kan dagdrømme, og ønsker og forhåpninger er også drømmer.

Jeg drømmer selv om et bekymringsløst liv. Selvsagt er jo det en uoppnåelig drøm. Men drømmer er gode å ha likevel. Det er på en måte noe å strekke seg etter. Eller kanskje en flukt fra hverdagen 🙂

I dag drømmer jeg om litt bedre form og mye mer energi. Jeg har det ikke så bra nå. Men jeg jobber med saken 😉

Hva drømmer du om?

En fin dag ønskes alle dere der ute 🙂

Klem ♥

 

 

 

#drømmer #drøm #ønsker #dagdrømmer #forhåpninger #flukt #foto #utfordring

14 kommentarer
    1. Et vakkert bilde og ble veldig spesielt, og nesten drømmende når du har redigert det. Og jeg er jo så ny her inne at jeg har ikke sett det før 🙂 Lykke til med drømmen din 🙂

    2. dedicat: Tusen takk 🙂 Ja, det er kjekt å leke med effekter. Og jeg tror faktisk at jeg har brukt dette bildet to ganger før, med den samme redigeringen. Sist var for et par dager siden, men da også med en tekst på 😉 Men man kan faktisk ikke få med seg alt. Sånn er det bare 😉

    3. Margrethe: Tusen takk 🙂 Ja, drømmer er viktige, det holder oss gående 🙂
      Håper også at dagen bedrer seg, men så langt går det trått 😉

    4. Drømmer kan være så mangt ja, derfor fint med et slikt stikkord tenkte jeg. Man kan fundere litt, og velge en vri man liker selv 🙂 Jeg elsker det bildet ditt, og det hadde vært supert og drømmende uten redigering også. En huske for meg er minner og mimring og også litt framtid av en eller annen merkelig grunn. Et symbol som setter tankene i sving 🙂 Håper du får det mye mye bedre snart, om ikke HELT feil-fritt…for det går ikke tror jeg. Men jeg synes virkelig at du skulle få det litt GODT nå. Og jeg vet du jobbe med saken, så du kommer nok dit, det er jeg sikker på 🙂 stor og god klem fra meg <3

    5. Det bildet passer perfekt til ordet drøm …vakkert :)) Helt bekymringsløst hadde vært veldig behagelig ja…men da hadde det vel ikke vært noe liv…for et liv inneholder jo opp og nedturer :)) …men mange flotte øyeblikk kan man drømme om..og det er det jo en del av også heldigvis :)) Klem og ønsker deg noen fine opplevelser i helga <3

    6. Et utrolig vakkert bilde. jeg drømmer vel mest om for tiden, at sommeren skal bli varm og fin så jeg kan bade i sjøen her i stedt for å måtte dra til syden. 🙂 Ser spøke ut med det …

    7. frodith: Ja, jeg funderte litt på den med drømmer, men kom ganske fort på det bildet, som jeg selv liker kjempegodt 🙂 Det er litt symbolikk i det, både med tanke på stemning, og husken som bringer minner om en svunnen tid. Glad du liker det bildet 🙂

      Tiden leger alle sår sies det, og etterhvert vil nok ting bli litt bedre for meg også. Fryktelig sliten akkurat nå, men det er jeg jo vant til fra en ganske tøff vinter. Om noen måneder skal jeg videre i helsesystemet, og da vil det kanskje skje noe nytt på den fronten. Jeg har i alle fall tillit til det for øyeblikket 😉 Et halmstrå kanskje, men likevel…. 😉

      Stor og god klem tilbake, med ønske om fortsatt god bedring <3

    8. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, jeg syntes det bildet var passende, med tanke på tema. Et av de effektredigerte bildene jeg er mest fornøyd med 🙂

      Bekymringsløst ville kanskje vært bittelitt kjedelig. I alle fall ville man blitt fryktelig bortskjemt 😉 Livet er godt, selv om det er vondt innimellom 🙂

      Jeg sitter nå her midt om natten og skriver. Har vært ute med en venneklubbgjeng, og har hatt en kjempefin kveld 🙂 Nå ser jeg frem til senga om få strakser.
      En herlig flott helg til deg også 🙂 Klemmer godt tilbake <3

    9. Min matgale verden: Tusen takk 🙂 Kjekt at du husker bildet 🙂 Jeg liker det veldig godt selv. Et av mine favoritter 🙂

      Jeg prøver å suge til meg energi der det er mulig, men nå er det helg, og da kan man slappe av litt 🙂
      Herlig god helg til deg også 🙂
      Klemmer <3

    10. maiken: Tusen takk 🙂 Ja, jeg må innrømme at jeg håper du er sanndrømt 😉 For den sommeren høres fantastisk deilig ut. Sånn vil jeg også ha det 🙂 Men som du sier, Syden er jo en mulighet for noen i alle fall, om det skulle bli ille her hjemme. Krysser fingrene for at værgudene velsigner oss med en flott hjemmesommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg