FRODITH’S VÅR-FOTO-CHALLENGE – DAG 10 MORGENGRY

Da har jeg kommet til siste dag i Frodith’s Vår-foto-challenge 🙂
Og god morgen forresten 🙂

Jeg er ikke noen morgenfugl dessverre. Men liker å begynne min morgen med å sjekke hva nytt som er på nettet. Altså sosiale medier og blogg 🙂 Og er jeg riktig i godlune, så leser jeg nyheter også 😉

Men bildeutfordringen var ikke lett.

Jeg vurderte å ta et bilde av meg selv, med bustete hår og trøtt og fæl. Men det er ikke meg. Jeg har sjelden sånn type bustete hår. Men er jo ofte trøtt og fæl da. Bare at jeg forsøker å ikke la noen få se det 😉

Valget mitt i dag falt på et bilde av rosenknopper.

Jeg synes de ser duggfriske ut, og symboliserer på en måte en ny begynnelse. Og hver morgen er jo en ny begynnelse 🙂

Denne morgenen må gjerne utvikle seg til en god dag, både for meg og dere. Og akkurat nå, når jeg ser ut av vinduet, skinner solen. Det hjelper litt på med en gang 🙂

Ha en flott dag i dag, og fortsatt god pinse 🙂

 

#duggfrisk #roser #knopper #rosenknopper #foto #utfordring #morgengry 
 

10 kommentarer
    1. Veldig fint bilde av rosenknoppen syns jeg. Og så har det blitt et veldig fint, nytt profilbilde av deg, riktig nydelig. Du ser veldig godt ut :).
      Klem

    2. BforB: Tusen takk 🙂 Profilbildet ble tatt på 17. mai. Etter det har det ikke blitt tatt bilder av meg, for jeg ser rimelig trøtt og herjet ut 😉 Men 17. mai var en veldig god dag 🙂

      Klem <3

    3. karidansen: Tusen takk 🙂

      Ja, det er jo lagt opp til forskjellige slags tolkninger, så jeg syntes i grunnen den rosen passet bra 🙂 Har vært kjekt å være med på utfordringen 🙂

    4. Nydelig og duggfrisk og morgengry 🙂 Fin løsning på oppgaven da 🙂 Jeg var med på en annen utfordring som jeg fant et sted en gang, og da skulle man ta bilde fra man akkurat sto opp. Jeg gjorde klar kameraet, og gikk rett bort å tok bilde før jeg våknet ordentlig 😀 Ble helt herlig trøttesen. Ligger under foto-Challenger et sted, hvis du får lyst å se en gang 😀 Håper du fikk en fin dag i dag 🙂 Klemmer masse <3

    5. frodith: Tusen takk 🙂

      Hehe…jeg var i grunnen ganske glad det ikke sto noe om at det måtte være bilde av en selv 😉 Selvfølelsen kunne risikert å fått seg en ny og vanskelig knekk 😉 Spesielt når jeg er så trøtt og sliten som jeg tross alt er for tiden. Men denne natten har jeg sovet i 9 timer. Så det hjelper jo på litt 🙂
      Må inn og kikke hos deg tenker jeg. Det er litt kjekt å se hvordan oppgaver og utfordringer løses 🙂 Men følger jo med på alt som legges ut nå til dags da.

      Ha en herlig god søndag, kos deg masse 🙂 Nå skal jeg lese litt blogg igjen jeg 🙂 Klemmer ordentlig godt tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg