UVENTET MÅL

Jeg fikk meg et uventet mål i dag da jeg åpnet blogg.no.

For jammen ligger jeg på 78. plass på topplisten for hele landet. Jeg fant meg selv på 44. plass på bloggtoppen, og på 1. plass for Sandnes, som jo er min by. 

Jeg pleier ikke å følge med så veldig der. For antall besøk på bloggen her pleier å ligge på rundt 50. Men i går ble det 878 besøk på bloggen min 😮
Jeg ble nesten litt svimmel da jeg så det et stykke utpå kvelden. Og blogginnlegget mitt om KROPPEN MIN, har fått ikke mindre enn 36 kommentarer, med mine egne svar da 😉
Og det er også uventet. Det pleier å ligge på mellom 8 og 14 sånn til vanlig. 

Uansett er jo dette veldig kjekt. Kjekt å se at det engasjerte så veldig. Kjekt å se at så mange brydde seg 🙂 Og som min datter så fint sa: “Det er jo et tema som mange er veldig interessert i, kropp, helse, trening og slanking.” Og det har hun jo rett i 🙂

Så i dag er ikke innlegget noe mer enn litt skryt av meg selv og gårsdagen 😉 Og så veldig spennende er nok ikke det for den store massen 🙂
Men tusen takk til alle dere som besøkte meg i går, og også veldig kjekt å få så mange kommentarer. Det satte jeg veldig stor pris på ♥ 

 

#kropp #helse #slanking #trening #turer #blogg #besøk #toppliste

 

10 kommentarer
    1. Hei, så koselig 🙂 Det var jo et flott innlegg da 🙂 Og mange som trenger å lese det egentlig. Åpent og ærlig 🙂 Noen ganger når det er sånne uventet store hopp på statistikken, så kan man ha blitt plukket til en forside på et nettsted eller noe, hørt om andre før som har opplevd. Da er det flere som ser deg og det er kjempefint 🙂 Moro med sånne overraskelser da! Gratulerer 🙂 Og en god klem til deg <3 Ha en fin dag <3

    2. Gratulere ..sånt er jo gøy og særlig når man har laget ett bra og personlig innlegg :)) Som deg har jeg ikke noe spesielt mål om mange lesere ..men alltid litt moro de dagene en ser at flere har vært innom :))
      Nå håper jeg ikke du blir “høy på pæra” å glemmer oss gamle “småbloggern”…hehe…bare tuller …:)) God klem og kos deg med dagen videre<3

    3. frodith: Tusen takk. Ja, det var kanskje et litt nyttig innlegg for noen 🙂 Kjekt å se responsen i alle fall 🙂
      Jeg har hørt om det jeg også, at bloggen plutselig kan ha havnet på et nettsted. I såfall er jeg beæret over det også 🙂

      God klem til deg også…håper du har en fin kveld <3 <3

    4. annebe: Tusen takk 🙂

      Nei, høy på pæra blir jeg ikke. Ligger ikke for meg det 😉 Så vil absolutt følge dere “småbloggere” videre. Det er jo dere som er mine favoritter 🙂

      Kjekt å bli oppdaget i alle fall. Det var en fin overraskelse 🙂

      Klemmer godt tilbake….og ha en fortsatt nydelig kveld <3 <3

    5. Så artig dette var :). Var innom stykket ditt og tenkte å kommenter – men rakk det ikke i går. Gratulerer med så god plassering. Klem<3

    6. Jepp, du fortjener det beste <3 Glad du fikk litt fine tall 🙂 Moro det! Og folk som faktisk SKRIVER og gir av seg selv, fortjener det mest synes jeg da <3<3 Ha en fin dag så lenge 🙂 kommer inn på nyinnlegget i ettermiddag 🙂 Må hjem fra jobb først:-) Klemmer <3

    7. frodith: Tusen takk…det var virkelig pent sagt <3 <3

      Håper du har hatt en god dag så langt. Selv har jeg vært og fått byttet frontruten på bilen. Så nå er et problem ute av verden i alle fall 😉

      Ha en flott kveld 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg