SYKEHUSOPPHOLD

Dagen i dag ble ikke som planlagt, ja ikke natten i forkant heller. Jeg la meg tidlig i går, totalt utkjørt. Og sov veldig urolig. Våknet ofte. Klarte ikke komme inn i noen dyp søvn.

Utpå natten sovnet jeg likevel ganske godt, og sov relativt dypt kl. 05.00, da jeg ble vekket av datteren min. Hun hadde veldig vondt i magen. Selv var jeg helt i svime, og hadde sandpapir i øynene.

Jeg tok henne inn i min seng, til smertene roet seg, så sovnet vi begge to. Utpå morgenen tiltok smertene hennes igjen, og jeg tok kontakt med lege.

På legevakten ble det fort besluttet at dette var en sak for sykehuset. Og vi ble sendt dit. Og nå ligger vi på et rom sammen, jeg og hun, i hver vår seng. Og her blir vi sannsynligvis til i morgen. Smertene hennes er mest sannsynlig blindtarmen, så nå får vi se hvordan det utvikler seg. Hun er fastende, og det er jo ikke så kjekt. Og tiden går sakte. Men vi er ved godt mot likevel 😀

Men typisk nok, værmeldingen melder sol og 19 grader i morgen. Og hvor er jeg da? Jepp….på sykehuset 😛

Men uansett så gjør vi det som må til for at veslejenta mi skal Ha det bra <3

16 kommentarer
    1. Uff, stakkars henne, og deg også. Dere får prøve å slappe av godt. Håper hun ikke blir verre. Må de ta den? Vi er litt i orden her nå, noe utpakket. Deilig. Stor klem til deg <3 Og god bedring til jenta di <3

    2. Greit å være på sykehuset til dere har funnet ut hva det er da..selv om det ikke er det beste stedet å være…:))
      Håper det går raskt over..og om det er blindtarmen blir den vel fjernet før dere kommer hjem …alle gode ønsker…så får du lese litt og prøve å få slappet av som best du kan i ventetiden..:)) Klem til deg og datteren <3<3

    3. Godt å være på sykehus når det oppstår noe slikt 🙂 En blindtarmsoperasjon gjøres vel med “kikkhull” nå, så det er ikke så store inngrepet som det var før. Ønsker god bedring til dattera di! Klem <3 !

    4. Været får være som det vil bare veslejenta di kommer under behandling så hun slipper å ha vondt. Du får strikke og lese, da går tiden fort, vips så er dere hjemme igjen 🙂 God helg og husk å ta vare på deg selv også 🙂

    5. maiken: Ja, til slutt fant de ut av det. Det tok sin tid, og de tok sine forholdsregler, heldigvis 🙂 Så nå er vi hjemme igjen, etter to døgn på sykehuset.

    6. frodith: Det gikk godt 🙂 Hun er på bedringens vei nå, uten inngrep. Men de skal ha skryt på sykehuset for å følge henne skikkelig opp, og å prøve å unngå inngrep lengst mulig. Det viste seg at det ikke var blindtarmen.

      Så godt å se at dere kommer i orden nå 🙂 Ingenting er bedre enn å starte sommeren i lykkelige omgivelser 🙂

      Stor klem til deg også <3

    7. annebe: Ja, det var helt greit på sykehuset. Vi ble begge to tatt godt vare på. Og kunne reise hjem i dag uten å behøve noe inngrep. Hun er på bedringens vei nå, og det var ikke blindtarmen som forårsaket problemet.

      Jeg har slappet godt av selv. Det var i grunnen godt med det oppholdet for min del. Men det skal jeg skrive om i nytt blogginnlegg 🙂

      Klemmer til deg også <3 <3

    8. karidansen: Ja, sykehuset er en fin plass å være når kroppen slår seg vrang 🙂 Og ja, en operasjon ville blitt gjort med kikkhull. Så ingen fare der. Men heldigvis slapp hun et sånt inngrep, siden det viste seg at det ikke var blindtarmen. Heldigvis er de så proffe der at de forsto at det kunne være noe annet 🙂 Nå har vi kommet oss vel hjem igjen i dag, og hun er på bedringens vei 🙂

      Klemmer godt tilbake….fra oss begge 🙂

    9. Siss: Ja, været kan vi ikke gjøre så mye med uansett 😉 Så vi snek oss til en liten tur ut den dagen, bare for å kjenne på fønvinden et lite øyeblikk 🙂 Jeg har fått strikket litt, og løst litt kryssord. Vi har klart å kose oss faktisk. I dag har vi fått reise hjem, og hun er på bedringens vei. Godt med helg 🙂

      En god helg til deg også <3

    10. Ja, magen kan være et barometer på mye. Jeg har alltid hatt en mage som har sagt kraftig i fra, f. eks ved stress! Bra hun slapp operasjon! Fortsatt god bedring! 😀

    11. karidansen: Tusen takk 🙂

      Ja, de forklarte det på sykehuset, hvordan magen kan få smerter, uten at det faktisk er der årsaken ligger. Men nå var jo årsaken i mageregionen likevel, men heldigvis ikke så alvorlig som først fryktet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg