LITT KÅSERI FRA STAVANGER AFTENBLAD

Siden jeg er litt i tidsnød for tiden (les: energifattig), så tar jeg meg ikke tid til så mye blogging, før kanskje i morgen (søndag). Jeg har en del bilder og mye å skrive om ser du 😉

Og da fant jeg ut at jeg heller skulle låne et kåseri fra Stavanger Aftenblad, skrevet av Arnt Olav Klippenberg. Så kan han gjøre “bloggejobben” for meg i dag. Og på forhånd takker jeg for lånet 🙂

Og ja, vi er vel så stolte av byen vår, at vi skryter uhemmet 😛 Og i går, da Bjørn Eidsvåg hadde konsert i byen, sa han: “Så dere på Sommerbåten i går Sandnesfolk. Dæven så dere skryter!”. Dette ble sagt i lun humor, og til stor latter 🙂 Og spesielt da han la til at det var vel fortjent 🙂

Men mer fra denne helgen kommer i morgen, da jeg også skal skryte litt, og legge inn egne bilder fra helgens hendelser 🙂

 

#blink2015 #sandnes #bjørneidsvåg #arntolavklippenberg #stavangeraftenblad #aftenbladet

6 kommentarer
    1. Patriot skal man alltid være, selv om jeg trives de fleste steder 🙂 Var innom en diger bruktbutikk i Lofoten og tok en masse bilder.. da kom det faktisk en dame som jobba der og spurte om jeg kom fra Stavanger Aftenblad 😛 God bedring og god helg,,, 🙂

    2. frodith: Ja, i går var jeg på Bjørn Eidsvåg konsert. Veldig fin og stemningsfull konsert, for et stort publikum 🙂 Ja, man må vel være litt patriot når man kommer fra det fuktige Vestlandet 😉
      Klemmer til deg også, håper du koser deg <3

    3. dedicat: Ja, man må jo være litt tro mot stedet man bor, og være litt patriot. Jeg er forøvrig ganske STOR patriot til mitt sted 😉 Så mitt bidrag er å spre litt reklame for byen på bloggen min 😉

      Jaha, så du vifter med kamera, og blir tatt for å være stor journalist? Stilig. Du får ta det til deg som et kompliment. Er jo artig synes jeg, å ta bilder både her og der. Selv om man ikke er journalist eller noe sånt. Men, en blogger er jo en form for journalist da…i alle fall skribent 😉

      Takk for det, og fortsatt god helg til deg 🙂

    4. Ikke verst at Stavanger får “beskjed” om å lære av Sandnes! 😉 Jeg har tenkt på Sandnes omtrent som Brumunddal, men det er sikkert større. Kanskje omtrent som Hamar? Jeg har verken vært i Stavanger eller Sandnes. Stavanger er vel den eneste av de største byene i Norge jeg ikke har vært i. 🙂

    5. karidansen: Ja, kjekt at vi kan lære storbyen noe 😉 Jeg måtte google Hamar. Og fant at det er ca. 27 000 innbyggere. Sandnes har 70 000 innbyggere, så bittelitt større ja 😉 Men det er jo ikke så lett å vite alt sånt heller. Det er bare noen år siden Sandnes var Norges 10. største by, og nå er Sandnes Norges 7. største by, og i rask vekst. Er ikke lett å følge med i den takten altså 😉

      Om du noen gang drar til Stavanger, eller Sandnes, så er byene så tett sammensveiset, at det går fint å få med begge to 🙂 Jeg er ofte en tur i Stavanger, enten med bil eller tog. Og det går også buss flere ganger i timen. Og det tar 15 minutter å kjøre med bil utenfor rushtiden 🙂

      Jeg har nå vært på knallbra konsert i dag igjen. Og må nok blogge litt de kommende dagene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg