SOLNEDGANGSTUR TIL ØLBERG

I dag er jeg svært sliten. Og har kjempet mot en følelse av å brygge på noe.

Jeg har jo hatt en hektisk helg. Mye som har skjedd med Blinkfestival og det hele. Og jada, det kommer et par blogginnlegg om akkurat det også 🙂

Men nå i kveldinga, fant jeg ut at jeg hadde lyst til å ta en tur og se på solnedgangen. Det har vært fint vær i dag, selv om det ikke var spesielt varmt. Men solnedganger er god medisin.

Jeg kjørte ut til Ølberg i Sola. Der er det en flott strand og en fin campingplass. Det bygges ut der, så regner med det skal komme ferieleiligheter der også.

Men nå kan du få nyte solnedgangen, istedet for å lese så mye tekst 🙂


På Ølberg er det også bunkerser fra krigens dager.


Og en skulptur pryder også landskapet. Vet ikke jeg om det skal være en pingvin eller noe sånt.


Sjøhusene gjorde seg også godt i den fredelige solnedgangen 🙂 Og helt ytterst står en person og prøver fiskelykken 🙂

Vil med dette ønske alle en god natt, og en fin dag i morgen 🙂

 

#solnedgang #strand #sjø #hav #natur #bunkers #ølberg

10 kommentarer
    1. Kjempe fint innlegg! <3 Ha fortsatt en fin sommer! Kanskje du også vil ta en tur innom min blogg også? klem<3

    2. julieeannaa.blogg.no: Tusen takk 🙂 En fortsatt fin sommer til deg også.
      Skal ta en tur innom bloggen din etterhvert ja 🙂

    3. Takk for flotte, fredfylte bilder. Så fine konturer! De solnedgangsbildene er helt nydelige. Tror nok den artige figuren skal forestille en pingvin,ja. Jeg liker august! Kan bli mange fine kvelder på sensommeren. Håper virkelig vi får det i år, i og med at sommeren har vært litt dårlig – rent værmessig. God natt til deg! <3

    4. karidansen: Tusen takk 🙂 Jeg er veldig glad i solnedganger. Og spesielt når man klarer å fange det i bilder også 🙂 Det gir en sånn lun ro 🙂

      Ja, det lignet veldig en pingvin. Det sto et skilt som sikkert skulle fortelle noe om den, men skriften var slitt bort.

      Jeg håper også at august blir fin. For det trenger vi nå 🙂

      God natt til deg også 🙂 Sove godt <3

    5. Margrethe: Tusen takk 😉 Og god morgen 🙂 Jeg slet med å sovne, så ikke så tidlig oppe som deg ser jeg 🙂 Ha en fin dag 🙂

    6. Nydelige bilder. Jeg kan vel neppe ønske deg god natt nå da.. så det får bli ønsker om en fin mandag og at du finner masse energi på et lurt sted 😀

    7. dedicat: Tusen takk for det 🙂
      Nei, natten ble ikke av det gode slaget, dessverre. Men det er jeg jo vant til. Blir hviledag i dag. Det er meldt sol og over 20 grader i ettermiddag. Så da skal denne kroppen her sole seg, og kanskje blunde litt på terrassen 🙂

      Ønsker deg også en flott dag i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg