FOTBALLFEBER

På søndag var den STORE dagen. Grunnen til at vi kom hit til Oslo, jeg og sønnen min, Daniel 🙂
Vi skulle nemlig på fotballkamp.

Kampen var historisk. Første gang Real Madrid kom til Norge. De skulle spille oppvisningskamp mot Vålerenga. Og første gang jeg gikk på fotballkamp.
Så to historiske ting under en og samme kamp 😀


Her sitter vi, forventningsfulle og venter på at kampen skal begynne 🙂

Det ble etterhvert fullt på stadion, og spenningen var til å ta og føle på. Først var det oppvarming. Og så kom lagene inn, og spillerne ble presentert. Og for et jubelbrus da Martin Ødegaard ble presentert, med sitt spillernummer 41. Jeg tror de aller fleste var der for å se han spille 😀

Kampen begynte, og jeg var spent. Spent for hvordan det ville bli å se det på ordentlig, og ikke på TV.


Selv om det ble dårlig med mål, så var det kjekt å se denne kampen. I alle fall for meg som hadde en førstegangsopplevelse. Tiden gikk fort, og jeg merket meg at jeg engasjerte meg selv når det skjedde noe spennende. Det var nesten det artigste 🙂 Spiller nummer 41 er nærmest i bildet til høyre 🙂

Etter kampen sto vi en stund i kø for å komme på T-banen inn til Oslo igjen. Og deretter ruslet vi nedover Karl Johan og fant oss en plass å spise. Deretter dro vi til hotellet, for å hvile. Vi var begge to rimelig trøtte og slitne etter en lang dag 🙂

 

 

 

#oslo #ferie #tur #reise #fotball #realmadrid #vålerenga #carljohan #

10 kommentarer
    1. Hvis det var første gang så var det jammen på tide. Har vært på noen kamper med min sønn både på Ullevål og Marienlyst. Så Martin Ødegård i treningskamp mellom SIF og MIF før sesongstart i fjor på Marienlyst. Hadde ikke trodd da at noen ville reise helt fra Sandnes til Oslo for å se han 🙂 Men det var sikkert en opplevelse. God tur hjem!

    2. Anonym: Hehe…ja, det var kanskje på tide 🙂 Og jeg tror det var mange fra hele landet som var på kampen 🙂 Jeg reiste ikke fra Sandnes for å se Martin Ødegård. Reiste vel for å se laget som min sønn heier på 🙂 Det var bursdagsgaven min til han 🙂 Så da tok jeg det som en fin anledning til å gjøre noe for første gang 😉
      Fant ut at det blir omtrent som med konserter, det er så mye stemning at man blir revet med uansett hvem som spiller 🙂 Fin opplevelse 🙂 Og tusen takk 🙂

    3. Jeg har heller aldri vært på “ornt’li” fotballkamp! Fotballinteressen er jo ganske laber her i gården, men hadde jeg vært på den kampen, tror jeg at jeg hadde blitt litt engasjert likevel! Sov godt! 😀

    4. karidansen: Fotballinteresse kan jeg ikke skryte av å ha heller. Men det var gøy på kamp. Det er jo faktisk virkelige mennesker da, og ikke bare noen man ser på TV og leser om i avisene 😉
      Sov godt du også 🙂

    5. frodith: Nei, får inntrykk av at jeg ikke er den eneste som aldri har vært på kamp. Men så ble det min tur denne gangen 🙂 Var gøy 🙂

      Klemmer, og god natt <3

    6. traust: Tusen takk 🙂 Nå har sønnen min dratt hjem, mens jeg drar hjem nå i løpet av onsdagen. Det har vært noen kjekke dager her i hovedstaden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg