SVARTE POLKADOTTER I POSTEN

Jeg er ikke den flinkeste til å hente posten. For som regel ligger det en hel haug med ubehageligheter i postkassen min (noen kaller dem regninger).

Men noen ganger opplever jeg det å hente posten som noe positivt!

Det er når jeg finner en sånn type konvolutt i postkassen:


Da skjønner jeg jo, at det ikke er en regning. Og magen min knytter seg ikke når jeg skal åpne konvolutten.

Denne gangen var det noe mykt som lå inni.


Det var et par tynne, myke og gode strømper med polkadotter på ♥


De måtte jo selvsagt prøves med det samme 😀
Er de ikke fine vel?

Tusen takk Frodith, for den fine overraskelsen ♥

Har du ikke vært innom Frodith før, så har du muligheten hvis du klikker HER!

Strømpene fikk jeg for å ha deltatt i en fotoutfordring hos henne 🙂

 

Deltar du i konkurranser eller utfordringer på blogg?
Lager du til konkurranser eller utfordringer selv?

 

 

#premie #konkurranse #utfordring #strømper #polkadotter #frodith #post

10 kommentarer
    1. Gratulerer med seieren, jeg har ikke deltatt på noen konkurranser – men med slike premier så må jeg jo bare henge meg på neste gang. Hvem kan egentlig leve uten polkadotter på sokkene sine 😉 Ha en fortreffelig dag 🙂

    2. passion4lifeandtravel: Ja, ikke sant at de var søte? Ja, Frodith er kjempeflink med å skape aktivitet og samhold. Hun er et forbilde for meg i alle fall 🙂

      Tusen takk <3

    3. traust: Hehehe ;D Takk for det. Ja, du har så rett, hvem kan leve uten polkadotter på sokkene sine? Nå er nok tilværelsen komplett 😀
      Tanken er herlig. Og det er kjekt når det skapes engasjement. Jeg tenker selv å ha en konkurranse etterhvert…og gleder meg litt til det 🙂 Men det er litt skummelt også 🙂

      Ha en fantastisk herlig søndag <3

    4. karidansen: Hehehe….Ja, Polkadott-treff høres ut som en veldig god idé 😀 Jeg er med jeg 😀

      De var gode å ha på ja, så vil nok bli brukt her i huset i alle fall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg