IKKE GLEM FOTOKONKURRANSEN…..

Vet du hva?
Det er bare et døgn igjen til fristen går ut 🙂

Det har kommet inn spennende bilder, og jeg gleder meg til å presentere dem. Men det er plass til flere…Bli med da vel. Det er gøy 😀

En liten reprise, sånn at du skjønner hva det handler om:

Jeg har den ære, av å avvikle den aller første konkurransen her hos meg i Evas Window.

Tema for konkurransen er: Lek med maten!

Dette er en fotokonkurranse for de lekne.

Her er det om å gjøre å bruke valgfri mat som hovedingrediens. Form den til morsomme figurer, fantasifulle kreasjoner, eller finn matvarer med assosiasjoner til andre ting. Det er kun fantasien som setter grenser. Det er lov å være leken og kreativ 🙂

Og du?
Ikke glem å ta bilde av det du lager da 😉

Bilder kan du sende til min mailbox
[email protected]

♦♦innen lørdag 5. september klokken 22.00♦♦

Når bildene er på plass hos meg, vil jeg lage en avstemning, hvor du, ja nettoppDU, kan være med å stemme på din favoritt 😀 (Kun ett bilde pr. deltaker kan være med).
Det vil ikke stå navn på bildene, før etter at avstemningen er ferdig 🙂

 

Her er litt inspirasjon, som jeg har funnet på nettet:


Det er opp til deg om du vil gjøre det enkelt, eller avansert. Og ut fra bildene her, ser det ut som at det enkle kan være like flott og morsomt som det mer avanserte 🙂

Konkurransen er både for bloggere og ikkebloggere.

Håper at mange har lyst å være med, og gleder meg til å se flotte resultater i mailboxen min 😀

Premien, den har jeg allerede skaffet til veie, men det er en overraskelse hva det er 🙂

Masse lykke til

 

 

#konkurranse #foto #mat #kreativitet #lek

12 kommentarer
    1. frodith: Javisst har jeg fått det. Kjekt altså. Nå begynner det å ligne noe. Gleder meg til å presentere bidragene 🙂

      Stor klem til deg som deltar <3

    2. Blir spennende dette da…er jo ofte slik at det kommer noen bidrag i siste liten også..
      Nå starter Norske talenter igjen ..må få med meg det 🙂 Klem og hygg deg videre i kveld <3

    3. natheless: Jeg har fått bildet 🙂 Tusen takk for bidraget 🙂 Gleder meg til presentasjonen 🙂
      En fortsatt fin kveld til deg også 🙂

    4. annebe: Ja, dette blir spennende. Det har kommet inn mange nå…kjempekjekt 🙂 Og håper jo på noen til 🙂

      Kos deg med talentene…de er flinke 😀 Klem <3

    5. Åhh, jeg ville jo så gjerne være med, men har hatt nok å stri med de siste dagene så jeg har rett og slett ikke funnet tid 🙁 Men, gleder meg til å se alle de andre bidragene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg