DE FLOTTE DAMENE PÅ SYDENTUR

Som de fleste sikkert har fått med seg nå, så har jeg vært en tur i Syden. Nærmere bestemt på Rhodos. I ganske mange varmegrader koste jeg meg med fine omgivelser, god drikke og mat, og hyggelig lag.

For jeg var jo ikke alene der. Opprinnelig var planen min å reise alene, siden de fleste allerede hadde vært på ferie. Men så fant jeg og Siv ut at vi skulle slå oss sammen, og reise i lag. Vi bodde på samme hotellet, men i hver våre leiligheter. En annen dame bestemte seg også for å reise samtidig med oss, men fra en annen kant av landet. Det var Kari, fra bloggen Karidansen.

Kari bodde på et annet hotell. Men ganske raskt fant vi ut at å møtes og tilbringe tiden sammen, var like greit, uavhengig av hvilke hotell man bodde på.

Og vi opplevde kjekke ting sammen, alle 3, og av og til bare 2.


Her er vi samlet alle 3, jeg, Kari og Siv. Etter å ha bommet litt med stengetidene, klarte vi å karre til oss nesten en time i Valley of Butterflies. Vi skulle ønsket at vi hadde litt mer tid, og kunne gå hele stien oppover. Men virkelig et flott område, som kan anbefales videre 🙂


Jeg og Siv spiste lunsj i hotellets snackbar hver dag unntatt en. Kari ble også med flere av dagene. Men akkurat denne gangen på bildet, var det kun meg og Siv. Og vi prøver ut fjernkontrollen til kameraets selvutløser 🙂


Vi hadde flere turer inn til Gamlebyen i Rhodos by. Her var det mye å se på, mange steder å spise eller drikke, og et utall butikker for turistene.


Her har vi kommet inn på en hyggelig restaurant. God mat er jo halve ferien 🙂


Bloggdamene 😀


Det ble noen taxiturer. Og ingen ville sitte foran 😉


Det ble mange hyggelige samtaler ved bordet. De fleste måltidene tok litt mer tid enn vanlig.


Ingenting er som å være på tur med en damegjeng som dette her.
Jeg har kost meg masse med disse flotte damene. Og tar gjerne en reprise 🙂
Gode minner som jeg skal ta vare på i hjertet mitt 🙂

Tusen takk til Siv og Kari, for at dere var med å gjorde ferien til en trygg og god opplevelse 🙂

#ferie #syden #rhodos #damer #jentetur #opplevelser

28 kommentarer
    1. Dette ser jo ut som en superkoselig tur! Og dette både trengte og fortjente du! Så herlig når man kan stifte nye bekjentskap og at det er full klaff med én gang <3

    2. Mariann Sæther Tokle: Ja, det var en kjekk gjeng å tilbringe tid med. Gled deg, det er jammen godt å bytte stue innimellom 🙂

    3. Fruemmel: Tusen takk 🙂 Ja, dette her var midt i blinken for meg. Tror vi alle koste oss i hverandres lag <3 Det var utrolig kjekt med en tur, og ikke minst litt solvarme 🙂

    4. frodith: Kanskje vi burde arrangert bloggtreff i Syden? 😉 Det hadde nok vært noe å blogge om tenker jeg. Unner deg også en Sydentur. Håper du får anledning til det <3 Klemmer <3

    5. Ja, dette var skikkelig koselig. Jeg var glad for at jeg hadde mulighet til å være en del sammen med dere. Det hadde vært litt stusselig å være “Sjøl alene” hele uka! 😀

    6. Flotte bilder! Koselig å kunne dra på tur med flere. Jeg liker ikke å dra på tur alene, og det har mye med det å finne fram å gjøre, altså å finne riktig fly, buss og hotell m.m. Dessuten er det fint å ha noen å prate med og å gå på shopping osv. med. Ha en fin kveld!💕

    7. Fine dere er alle tre..søte, blide og brune ..:)) Ser deilig ut også og gamlebyen er kjempekoselig ..var der flere ganger da vi var på Rhodos for mange år siden 🙂 Moro at dere “bloggendamene” kan møtes slik også..blitt godt kjent dere nå da :)) Klem og fin kommende uke <3

    8. karidansen: Ja, jeg er kjempeglad jeg, for at vi kunne tilbringe så mye tid sammen. Da ble vi også godt kjent etterhvert, og hadde mye latter og moro 🙂 Det hadde vært litt stusselig helt alene ja. Er jo kjekt å ha noen å dele minnene med også 🙂

    9. Hanne Beate: Tusen takk 🙂 Jeg er enig med deg, det der med å finne frem alene, busser og alt sammen, det er ikke bare bare når man er alene. Pluss at det er fint å ha noen å dele alle minnene med 🙂 Å prate mens man er der, og prate om turen i ettertid 🙂

      Ha en fin kveld du også <3

    10. natheless: Takk for det 🙂 Ja, vi utfyller nok hverandre på en måte. Det var veldig vellykket i alle fall 🙂 Minnene skal jeg leve lenge på 🙂

    11. annebe: Tusen takk 🙂

      Ja, det var veldig koselig i gamlebyen. Der var det mye å se, og en fin atmosfære 🙂
      Det var veldig kjekt å bli litt bedre kjent oss bloggdamer imellom også ja. Nye erfaringer, og utvidet vennekrets kommer aldri av veien 🙂

      Ønsker deg også en fin kommende uke <3 Og en fortsatt fin kveld i kveld 🙂 Klem <3

    12. Tre flotte damer på tur, herlig med venninner 🙂 Var redd du skulle ha blitt avmagret, du skrev jo en gang at du bare gikk nedover i vekt. Flott og frodig er du. God uke fra meg til deg 😀

    13. Siss: Jeg har fått matlysten igjen. Og la på meg halvannet kilo den uken 🙂 Var en kjekk tur. Og når man trives, trives matlysten også 🙂

      Ha en flott uke du også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg