KONKURRANSETID IGJEN HER PÅ BLOGGEN :D

 Nå er det høst, og snart vinter.

Høsten er jo en fin tid. Mange flotte farger.
Men høsten preges også av FORFALL!

Hvert eneste lille blad forandrer farge, og visner, sakte men sikkert.

Ellers i omgivelsene og i livet ellers, finnes også forfall. Det er jo rundt oss, alle veier. I gamle bygg, gamle biler, sykler og andre kjøretøy, ting man har brukt og samlet på, klær som er mer eller mindre utslitt, til og med på oss selv…huden blir rynkete, leddene blir krokete…Rust er jo også et tegn på forfall.

Dette var bare en liten idé til hvor mange muligheter du har til å finne et fotomotiv som illustrerer FORFALL.

Bli med i fotokonkurransen FORFALL 🙂
Konkurransen er for alle, enten du blogger eller kun leser blogg.
Du kan sende inn ett bilde som du har fotografert, til konkurransen, og du velger bildet selv. Selvsagt må man holde seg innenfor loven 🙂 Dette skal jo være gøy 😀

Send inn til [email protected] innen fredag 23. oktober 2015, kl. 15.00.
(Jeg setter pris på, hvis du er blogger, at du skriver bloggadressen din i mailen med bildet)

Jeg har observert at det finnes mange kreative sjeler rundtom. Og ser frem til hvert eneste bidrag som kommer inn.

 Og når alt er på plass, lager jeg til en avstemming, hvor både du som har sendt inn, og også alle andre selvsagt, kan avgi stemme på sitt favorittbilde 🙂

Dette gleder jeg meg masse til 🙂 Og jeg er spent på hvem vinneren blir 🙂
En liten premie utloves, men ikke engang jeg vet hva det er, enda 😉

Lykke, lykke til 🙂 ♥

 

 

#fotokonkurranse #konkurranse #foto #forfall

28 kommentarer
    1. Gleder meg, jeg må prøve å bli med. Jeg skal ha en konkurranse selv om ikke så VELDIG lenge… Min årlige 😉 Men det får vente til din er ferdig 🙂 Moro med mange forskjellige 🙂 Jeg skal ut å jakte på forfall nå da 🙂 Klemmer og takk for initiativ 🙂

    2. Spennende ..kommer nok et bidrag fra meg 🙂 Får se om jeg har noe…eller tar noe nytt :)) Klem og kos deg i kveld <3<3 Fint det bildet over her :))

    3. frodith: Ja, jeg tenker nok at dette her er konkurransetid nummer 1 eller 2 eller noe sånt, så jeg fant at jeg måtte skyndte meg. Ventet til forrige konkurranse var over da 😉 Kjekt at du vil være med, og gleder meg til å se hva du bidrar med 😀 Gleder meg som en liten unge jeg 😉
      Klemmer godt, og ønsker deg en god jakt og en fortsatt fin kveld <3

    4. annebe: Kjekt at du vil være med 🙂 Jeg gleder meg jeg. Nesten som julaften, å se hva som kommer inn i mailboxen 🙂 Og klart, om du har noe allerede, eller tar et nytt bilde…det bestemmer jo du 😀
      Tusen takk 🙂 Ja, liker det bildet der. Det utrykker litt forskjellige ting synes jeg 🙂

      Kos deg masse i kveld du også 🙂 Klemmer <3

    5. Dette blir veldig spennende! Jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å delta, men jeg skal iallfall følge godt med når bildene blir lagt ut her 😀

    6. Fruemmel: Ja, dette blir spennende 🙂 Jeg gleder meg jeg 🙂 Og kjekt hvis du og deltar, men skjønner jo at du har alt annet enn forfall å konsentrere deg om nå fremover <3 Kjekt du vil følge med 😀
      God klem til deg <3

    7. Åh, for et kult tema! Jeg blir med, og tar bilde en av de nærmeste dagene. Artig med konkurranser altså!👍 En fin kveld ønskes deg!😊

    8. Hanne Beate: Så kjekt at du vil være med 😀 Dette blir gøy. Og jeg er så spent på hva du og andre vil klare å finne på 🙂

      Fortsatt fin kveld til deg også <3

    9. Denne må jeg bli med på. Fikk aldri blitt med på Frodiths konkurranse om skyggebilder. Det vil si at sannheten er at jeg aldri fant noe skikkelig motiv, men denne gang har jeg en del ideer.

    10. karidansen: Ja, det er sant det. Og da bør det ikke være alt for vanskelig å finne noe 😉 Spennende å se hva som kommer inn etterhvert 🙂

    11. natheless: Tusen takk 🙂 Liker å skape litt engasjement jeg også 🙂 Gleder meg til å se ditt bidrag også 😀

      Fortsatt fin kveld til deg også 🙂

    12. justneed: Veldig kjekt du har lyst å være med 🙂 Ja, i denne konkurransen er det 1 bilde pr. person 🙂 Så blir det lik sjanse for alle 🙂 Spennende å se hva som kommer inn av bilder 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg