NEDE FOR TELLING!

Jeg er innom ganske kjapt, for å si at jeg har ikke glemt dere. Tvert imot.

Men jeg er rett og slett ikke helt oppegående for tiden. Mye har skjedd i det siste, og det toppet seg denne uken, da moren min igjen måtte flytte, fordi behovene hennes ikke kunne dekkes der hun var og trivdes.

Heldigvis ser det ut til at hun trives på den nye plassen også 🙂


Dette bildet tok jeg i dag, i Sansehagen på det nye hjemmet.

Nå bor hun litt nærmere der hvor jeg bor 🙂

Men jeg er så sliten, at jeg snart ikke vet opp og ned på meg selv. Verden snurrer rett og slett litt for fort rundt for meg nå.
En del ting har jeg måttet sette på vent…. Bl.a. blogg. Både å skrive og lese. Pluss et par andre ting også.
Jeg håper inderlig at ting skal snu snart, og at jeg snart kommer i gjenge igjen. For dette her er meget slitsomt.

Jeg har flere blogginnlegg jeg har lyst å skrive, som jeg har samlet bilder til. Men enn så lenge, orker jeg ikke å tenke på det engang.
Jeg har mange blogginnlegg jeg ønsker å lese. Alle dere som jeg følger, og jevnlig kommenterer hos. Men jeg klarer ikke å henge med. Jeg leser og leser, og klarer ikke å konsentrere meg. Så jeg skal heller gå tilbake å lese når jeg kommer meg “på bena” igjen. Og inntil da har jeg fått samlet opp litt lesestoff iallefall 😀

Neste helg skal jeg til Bergen 🙂 Jeg skal kjøre en gjeng drillpiker som skal konkurrere i drill på Askøy. Jeg får endel fritid, så da skal jeg bruke denne kommende uken til å spekulere litt i hva jeg skal gjøre mens jeg er i en av mine favorittbyer 🙂 Noen har kanskje noen gode forslag?
Jeg satser på at jeg får en relativt rolig uke, sånn at jeg i alle fall har litt energi til koselige ting mens jeg er i Bergen 🙂 Og selvsagt, blir det et påfølgende blogginnlegg etter endt tur 🙂

Men først skal jeg nyte denne helgen, her hjemme 🙂

Kjempegod helg til alle dere der ute i de 100vis av hjem 🙂
God og nokså sliten klem til dere ♥

 

 

#utslitt #sliten #utmattet #blogg #sansehage

28 kommentarer
    1. Ønsker deg God Bedring! Å lese blogginnlegg er noe en gjør når en orker og har lyst, men koselig at du gir livstegn i fra deg! Godt at moren din trives på det nye stedet også!Kos deg i Bergen!! Klem! <3

    2. God bedring fine du. Av og til må en prioritere:) Sånn er det bare. Godt å høre at moren din trives bedre også da, tar på litt når andre ikke har det bra. Ønsker deg en fortsatt nydelig kveld:)

    3. ja godt din mor trives på den nye plassen,da er det lettere for dei pårørande å slappe av litt også og kanskje det er bra for deg att hun nå er litt nermere deg også :)) slapp av og nyt turen til Bergen,kanskje du greier å samle litt energi der

    4. God klem til deg <3
      Tenkte på at jeg ikke hadde sett deg her inne i det siste 🙂 Flott at moren din har funnet seg til rette på nytt. Men det er travelt og måtte flytte slik.....
      Håper du kommer deg til igjen.
      Du må iallefall ta den tid du trenger kjekke du!!!
      BLir koselig å komme seg til Bergen 🙂

    5. Det er slitsomt, spesielt når det skjer uforutsette ting med familien. Håper du får en rolig uke, i fall om du skal kjøre helt til Bergen….Om det bare kunne skinne litt sol på deg når du var her ….:)

    6. Der var du jo. Har tenkt på deg. Slitsomt å ha det sånn. Håper du får en fin tur til Bergen. Jeg skal dessverre jobbe + ha 18års bursdagsfest hjemme søndagen. Ellers hadde jeg virkelig hatt lyst til å treffe deg når du var her! Så synd det var akkurat den helgen! Men kos deg på tur, nydelig i Bergen nå rundt lungårdsvannet. klem<3

    7. karidansen: Tusen takk 🙂 Et lite livstegn måtte til. Det er flere som savner meg fra flere steder, så derfor fant jeg ut at jeg i alle fall her skulle gi beskjed hvordan ting sto til 🙂
      Blir godt med tur igjen. Gleder meg til det 🙂
      Klem til deg <3

    8. birdbay: Tusen takk 🙂 Ja, noen ganger må man prioritere, og noen ganger kommer prioriteringene av seg selv 🙂 Og det er som du sier, det tar på når andre ikke har det bra. Nå håper jeg ting skal gå bedre etterhvert 🙂
      Fortsatt god helg til deg 🙂

    9. frodith: Ja, det satser jeg på. Er en stund siden sist jeg var i Bergen. Og nå byr anledningen seg igjen. Transporten er dekket, så da må jeg bare finne en passelig overnatting 🙂
      Jeg er veldig glad på mamma sine vegne 🙂
      Klemmer tilbake til deg <3

    10. traust: Tusen takk, så hyggelig å høre at du har savnet meg 🙂 Det kjennes godt å vite <3
      Ja, jeg tror moren min er på rett plass nå 🙂
      Fortsatt god helg <3

    11. Mariann Sæther Tokle: Tusen takk 🙂 Jeg er glad jeg har bloggverdenen å gå til. Veldig mye fint der <3 Og blir nok muligheter til å besøke mamma en del mer nå enn tidligere 🙂

    12. fruensvilje: Tusen takk 🙂 Ja, jeg tror nok det hjelper på ganske mye at det er ordnede forhold for mamma, og ikke minst, at hun ser ut til å trives 🙂
      Jeg håper i alle fall å kunne slappe av og kose meg i Bergen. Energien er jeg mer usikker på, men skal utnytte tiden så godt jeg kan 🙂

    13. etdiktomdagen: Tusen takk 🙂

      Ja, jeg har vært litt borte den siste tiden, men sånn blir det jo noen ganger. Og ja, det er travelt å måtte flytte sånn. Men håper at det er lenge til neste gang 🙂

      Blir godt med en Bergenstur. Har en venninne jeg skal møte der en liten stund i alle fall. Pluss at jeg elsker å rusle rundt og kikke 🙂

      God klem til deg også <3

    14. maiken: Ja, det er slitsomt når det skjer noe med dem man er glad i. Men jeg ser dette som positivt, og stresser litt mindre nå 🙂
      Ja, håper ikke uken blir opprørende og travel, som den uken vi nettopp har vært i. Må jo holde fokus når jeg skal kjøre langt med unge og flotte passasjerer i bilen.

      Håper at solen viser seg i Bergen ja. Jeg har vært flere ganger i Bergen, og kun en gang har det regnet. Mulig jeg har vært litt heldig? 😉

    15. Min matgale verden: Tusen takk for at du har tenkt på meg 🙂 Jeg har tenkt på deg og alle de andre også 🙂

      Så kjekt med 18 årsdag 🙂 Det er en stor dag, som krever STOR feiring 😀
      Ja, tenkte nok kanskje at du var litt travel. Synd det da. Men er nok ikke siste gangen jeg drar til Bergen 🙂 Blir nok en fin tur uansett tenker jeg. Gleder meg masse 😀
      Klem <3

    16. Margrethe: Ja, det er enten alt eller ingenting 😉 Denne helgen slapper jeg av, stort sett. Skal bake en kake, og gå på drillgeneralprøve i morgen. Det er det hele. Ellers har jeg takket nei til alt annet 🙂

      Fortsatt god helg til deg 🙂
      Klem <3

    17. Ønsker deg masse gode krefter og en gedigen opptur. Og at Bergens turen blir skikkelig fin. Av og til har en ikke kapasitet til å være her inne. Slik er det bare, kjenner til det.
      Bra det gikk bra å flytte plass for moren din.
      Ha en så nydelig helg du får til Eva. Klem <3

    18. Så bra at moren din trives på det nye stedet og fint å få henne nærmere, – men sikkert mye jobb for deg med all flyttingen av møbler etc. Sansehage er det mange steder og de er så trivelige å rusle i. Gøy med tur til Bergen, og da har du noe å glede deg til, som jeg synes er så viktig. Jeg er ikke noe kjent der, så har ingen forslag å komme med, men selv liker jeg å gå i butikker og kikke. Ha en fin helg og uke!😊 Klem 💕

    19. Sånn er det bare i blant. I går kveld måtte jeg bare sette meg rett ned. Blogg får være blogg da,men jeg finner heldigvis alle dere igjen fort etterpå. Kos deg i kvelden og god tur!

    20. BforB: Tusen takk 🙂 Jeg er visst kjempesløv for tiden, som ikke har klart å svare kommentaren din før nå. Jeg ser frem til Bergen, men ser mer frem til helg og hvile. Men samme hvor mye jeg hviler, så er det ikke nok.

      Det er bra med moren min, hun har sine oppturer og nedturer. I morgen skal hun få komme hjem til meg og spise middag 🙂

      Håper du har en fin uke 🙂 Klem <3

    21. Hanne Beate: Ja, det var kjempefint å få henne nærmere 🙂 Nå tar det meg 5-6 minutter å kjøre til henne 🙂 Da er det fort gjort.
      Sansehagen var kjempefin, også i høstskrud. Så nå kan vi se frem til våren, når det begynner å spire og gro der igjen 🙂

      Jeg skal nok garantert finne noe å gjøre i Bergen. Jeg vet om en kaffebar jeg liker godt. Og dit skal jeg i alle fall 🙂

      Håper du har en fin uke 🙂 Klem <3

    22. natheless: Ja, noen ganger må man ta en time-out. Nå har min vært nokså lang. Lenger enn tidligere. Jeg sliter nok litt mer nå enn før. Ser frem til bedre tider en gang 🙂 Og gleder meg til Bergenstur, selv om formen kunne vært mye bedre 🙂
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg