PAKKE I POSTEN

Nå om dagen, er jo ikke det så uvanlig, å få pakke i posten. Eller i alle fall å få hyggelig post. For nå er vi jo inne i kosemåneden. Og da er det ofte også noe koselig i postkassen.

Egentlig, så har antall julekort som kommer i posten, gått drastisk ned etter at internett gjorde sitt inntog. Mange sender nå julekort på epost, Og så har de kanskje så store barn, at det ikke blir bildekort likevel. Jeg merker det i alle fall godt, at det er ikke så mange julekort til pynt her, som før.

Men, nå var det ikke julekort jeg skulle skrive om.

Det jeg egentlig ville skrive om, var denne her:


For denne lå en dag i postkassen min, for godt over en måned siden.

Da jeg snudde pakken, så jeg at den var fra Elin Slåen 🙂

Jeg ristet litt forsiktig i den, og lurte veldig på hva som kunne være inni? Og jeg er jo selvsagt svært nysgjerrig, så jeg sto ikke så lenge å funderte på det, før jeg begynte å åpne pakken.


Inni pakken, lå en liten pose med noe oppi. Og jeg undret meg enda mer. Og selv om det sto Mary Kay på posen, koblet jeg ikke noe, før jeg tittet oppi.

Det har seg nemlig sånn, at jeg er så sliten og småsløv for tiden, at hjernen også tar ferie av og til, og nekter å samarbeide helt etter normalen.

Oppi pakken lå dette:


Elin, hun har nemlig skjønt det. Hun har fått med seg at jeg er en ivrig bruker av øyemakeup 🙂 Og da er jo mascara helt klart en vinner for meg 😀
Hun hadde lagt ved et informativt brev, som forklarte litt.

Mascaraen er av merket Mary Kay. Elin er selv forhandler av Mary Kay, og trenger du noe, er jeg ganske så sikker på at du kan høre med henne 🙂

Jeg har selvsagt prøvd mascaraen, og bruker den faktisk daglig nå. Når jeg først har åpnet den, så må jeg jo bruke den til den er tom. Og det var en veldig god mascara. Jeg er litt kresen på sånne ting, men denne likte jeg godt. Lett å påføre. Passet egentlig best for dem med korte øyevipper. Jeg har lange øyevipper, men de er nokså tynne. Og denne klarte brasene godt, med å gi en litt fyldigere look. I tillegg klarer jeg å legge den helt inntil øyelokket, uten problemer. Det pleier å være litt vanskelig med forskjellig type mascaraer. Er ikke alltid like heldig med det har jeg opplevd. Men denne klarte brasene.


Nå er jo ikke jeg like smukk som modellen på katalogbildet, men jeg har gjort mitt beste for å få til en glamorøs look med bakgrunnslys og softet bilde 😉 I tillegg kan jeg nevne at jeg faktisk hadde en bad hair day denne dagen i november 😉

Jeg er avhengig av mascara. Så tusen takk til deg Elin, for at du har oppfattet akkurat det 😀 Og tusen takk for at du tenkte på meg. Pakken var en virkelig oppløftende overraskelse for meg når jeg sliter som verst på helsefronten.

Mary Kay er et merke jeg liker godt. Brukte det mye før, da jeg hadde en venninne som solgte det.
De har masse forskjellig i produktkatalogen, ikke bare make up, men også hudkremer og renseproudkter. Det er en spennende verden. Sjansen for at jeg bestiller noe en dag, er overhengende 🙂

Ta gjerne en kikk innom Elin, og se hvordan hennes liv fortoner seg sammen med alle de vakre firbente familiemedlemmene. Kjekk blogg å lese. Og garantert får du nok litt info om Mary Kay også, om du spør henne 🙂

Tusen takk igjen, fra denne sminkedukken her i Sandnes 😀

 

PS. Nå gjør jeg nok best i å si at dette er et sponset innlegg, all den tid jeg fikk denne gaven, og skriver om den og merket her.

 

 

#makeup #sminke #pakke #hudpleie #overraskelse #modell #mascara #marykay

14 kommentarer
    1. Jeg skrev veldig mange julekort før..nå er det kanskje ett eller to..:)) Var jo koselig, men slitsomt også :)) Så fin gave , og bildet av deg var helt supert..kunne like gjerne vært et reklamefoto for mascara det :)) Jeg bruker ikke mascara til daglig..bare når jeg skal pynte meg litt….men da er det viktig å ha en man synes er god :)) Jeg er ofte innom bloggen til Elin :)) Håper du koser deg litt om dagen :)) Klem <3<3

    2. fruensvilje: Tusen takk 🙂 Ja, det var en hyggelig overraskelse. Og jeg har jo flere overraskelser å fortelle om 😉 Det kommer, litt etter litt 😀

    3. annebe: Ja, det er koselig og litt slitsomt med veldig mange julekort. Jeg har slitt litt de siste årene, men i år har jeg i alle fall julekortene i boks. De sendes ut i morgen 🙂 Endelig i rute med noe 😉

      Jeg bruker mascara daglig. Har alltid vært ganske fargeløs på vippene, så mascara er en nødvendighet for meg 🙂 Viktig å bruke en man liker ja 🙂 Du har jo fine naturlige farger, så skjønner godt at du ikke trenger å ta på så mye ekstra 🙂

      Jeg koser meg innimellom. Men har litt tøffe dager nå om dagen. Så er litt bortevekk herfra en del. Glimter nå til litt innimellom da, og gleder meg til jul 😀
      God klem til deg <3<3

    4. Oi, du har jo megalange vipper- misunnelig 😀 Mine er passe korte, men jeg jukser de litt lenger med vippeprimer før mascara- det hjelper på 🙂
      Så gøy at du likte den- måtte jo ta en sjanse, for jeg ville jo ikke avsløre at det kom en pakke i posen liksom 😉
      Nå må jeg straks sove, er ikke helg her i huset riktig enda, selv om jeg var klar for helg i går 🙂 Natta <3

    5. Elin Slåen: Ja, tusen takk 🙂 Den sjansen likte jeg at du tok altså 😀 <3 Supert for meg 🙂

      Og ja, en gang i tiden var de lange vippene faktisk plagsomme 🙂 Tro det eller ei. For jeg brukte briller den gangen (opererte synet senere). Og øyevippene var så lange, at de feide mot glasset i brillene, og laget merker som jeg hele tiden måtte vaske bort 😀

      Ja, nå er det leggetid for noen og enhver 😉 Gleder meg til helgen jeg også 🙂 Natta, sove godt <3

    6. Å, så flotte øyevipper du har, og resten av deg også!
      Velfortjent pakke i posten <3 Selv har jeg visst litt blogginnlegg å ta igjen, passion4lifeandtravel har vært litt i dvale, både når det gjelder bloggskriving og lesing for jeg har hatt så mye å gjøre med passion4therapy bloggen min, og annet med klinikken min :-).
      Men...jeg kommer nok snart sterkere tilbake, lørdag er jeg på kurs hele dagen, men søndag har jeg litt fri, og da skal jeg kose meg med din og andre koselige blogger <3

    7. passion4lifeandtravel: Tuuusen takk 🙂

      Ja, jeg har ganske mye å ta igjen jeg også 🙂 Helsa kunne absolutt vært bedre, men jeg håper det kommer seg etterhvert, når vi går lysere tider i møte 🙂 Sånn er det bare, noen perioder må man prioritere andre ting 🙂

      Veldig kjekt at du kom innom her hos meg da, selv om du er travel. Kjekt å ha litt kontakt igjen. Ønsker deg en strålende helg <3

    8. natheless: Tusen takk 🙂 Ja, det er jammen kjekt med sånne overraskelser 🙂 Det hjelper på ganske mye 🙂 Ha en fin dag du også, og god helg <3

    9. Så koselig med en sånn overraskelse 🙂 Elin er flott, jeg liker bloggen hennes, og hele jenta 🙂 Og DU er vakker Eva 🙂 Og både med og uten sminke vil jeg tro 🙂 Håper du tar ting i ditt tempo og at det er fint med deg 🙂 Klemmer <3

    10. frodith: Ja, overraskelser lyser opp hverdagen. Ingen tvil om det 🙂 Og tusen takk for så hyggelig kommentar <3
      Forsøker å ta tingene i mitt tempo ja, men synes nok at verden snurrer litt vel fort rundt for tiden 🙂

      Litt misunnelig på energien mange andre har 🙂 Men er glad for det også...ikke så mye å trakte etter den jeg har i alle fall 😉
      Herlig søndag til deg søte Frodith <3 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg