GOD JUL

Vinteren er mørk her på Vestlandet. Snøen legger ikke sitt dempede teppe rundt oss, og gir oss en hvit jul. Men nettopp derfor er jeg så glad for julen, og alle julelysene. Det at man pynter opp med lys både inne og ute. Det gjør at den mørkeste måneden er til å holde ut. Forventningene og familiesamholdet er også en viktig faktor for at jeg holder ut denne måneden.

Energien min er på bunn-nivå nå. Jeg må prioritere den riktig. Og har valgt å kose meg med juleforberedelser, og lite annet. Jeg har også hatt noen få sosiale dager. For å få litt av alt som inneholder juleglede og dem jeg er glad i.

Jeg har også, i gode stunder, lest litt blogg, men ikke kommentert så mye. Så jeg klarer sånn noenlunde å holde litt følge med hva dere, mine bloggvenner, holder på med 🙂 Ofte scroller jeg bare gjennom overskriftene, de dagene jeg ikke er i form.

Jeg har bakt 3 sorter. Og det var også målet. Det ble en sort i uken de første adventsukene.

Jeg skal ha julaften her hjemme, sammen med min familie som jeg er så glad i. Og jeg er i rute. Jeg nyter forberedelsene. Og det er lenge siden sist 🙂

Nå vil jeg benytte anledningen på dagen før dagen, å ønske alle mine bloggvenner, og alle andre venner, en riktig fredfull og god Jul. Jeg tenker masse på dere, og er glad i dere, alle som en ♥

#jul #julefred #julehilsen #hilsen #godjul

16 kommentarer
    1. Så koselige bilder:) Ha en riktig god jul du også fineste Eva og måtte det nye året bringe deg masse glede og en frisk kropp:) Klem:)

    2. Så nydelige bilder av familien <3
      Jeg har også bakt tre sorter 🙂 Trenger ikke mere <3
      Ønsker deg en riktig god jul, kjekke Eva! Dt blir nok ingen hvit jul - men jul blir det uansett 🙂
      GOD KLEM!

    3. Kos deg masse i dag og i morgen og hele jula Eva 🙂 Jeg gleder meg mest av alt til FRI jeg 🙂 Slappe av og bare gå rundt i pysj. Det blir nok mye av det, og litt turer ut med kameraet, og noen treff med folk. Sove lenge og se julefilmer 🙂 Jeg har ikke bakte ETT slag 😀 Men fått julesnop av Kjersti som jeg nesten har spist opp på en kveld 😀 GOD klem <3

    4. Å, jeg er den heldige eier av et sånt kort! Det var overraskende, og veldig koselig!!!!! Ønsker deg en vakker juletid som vil gi deg gode minner! Diger juleklem fra meg 🙂

    5. Hei og vel overstått julaften med familien 🙂 Vi var hos mamma og pappa i går, der ble det trang og varmt, men jeg fikk og ga mange nyttige gaver i år 🙂 Her går det slag i slag, snart skal vi til julefrokost hos min bror. Vi har iallfall noe felles Eva, vår sønn heter også Daniel, nydelig familiebilde.
      Ta vare på deg, porsjoner ut energien og ha en fortsatt kos juletid med dine 😉

    6. etdiktomdagen: Tusen takk 🙂
      Nei, ingen hvit jul. Men det gjør ikke så mye, vi er jo stort sett innendørs likevel 🙂

      God juleklem tilbake <3

    7. frodith: Tusen takk 🙂 Jeg koser meg, og slapper så godt av som jeg kan 🙂 Din jul høres perfekt ut. De små gleder, det å nyte fri, og bare kose seg 🙂 Herlig 😀

      God juleklem til deg <3

    8. Anonym: Så utrolig kjekt at jeg kunne overraske litt. Nå vet jeg ikke hvem du er, siden du skriver som anonym…men kan tenke meg hvem, likevel 🙂
      God juleklem til deg <3

    9. Siss: Hei 🙂 Vel overstått julaften 🙂

      Ja, det blir fort litt trangt og varmt. Her hadde jeg ikke på en eneste ovn, og vi lukket opp døra for å få inn litt kjøl. Merkelig vinter 🙂 I dag er det en stille og rolig dag her. Blir familiesammenkomst i morgen igjen 🙂

      Så koselig at vi har valgt samme navn til sønnene våre 😀 Fint navn det synes jeg 🙂

      Kos dere masse videre i romjulen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg