FRODITH’S FARGE CHALLENGE – DAG 4: GUL

Dagens farge er en farge jeg sjelden har på klærne mine. Men faktisk giftet jeg meg i den fargen….nemlig gul. Jeg hadde gult skjørt og bluse med hvite stiliserte blomster på 🙂 Og hvit hatt 🙂

Jeg giftet meg i den norske ambassaden i Paris. Men det var i forrige århundre. Nå er jeg forlengst skilt, og fokuserer på andre gulfarger 🙂

Og i dagens bilde handler det om blomster.


Da jeg var på Rhodos i september, var det et fint lite tre rett i nærheten av min leilighet. Og det treet hadde disse fine hvite og gule blomstene. Jeg ble rett og slett glad av å se på disse blomstene 🙂 Det var så friskt og fint at jeg bare MÅTTE ta bilde 🙂

Hvis du har lyst å se hva utfordringen handler om, og kanskje være med selv, kan du kikke innom hos Frodith ved å klikke på blomsterbildet mitt 🙂
Her får du også linkene til alle de andre som er med i utfordringen 🙂

Veldig kjekt dette her synes jeg. Og ser frem til å se hvordan alle dere andre løser oppgavene.

Selv reiser jeg bort i dag, og blir borte noen dager. Huset er ikke tomt fordet. Men tviler på at de som er her hjemme er i blogglesermodus. Så jeg får nok lese blogger igjen når jeg kommer hjem 🙂

Ha en riktig god helg 🙂

 

 

#blogg #utfordring #challenge #foto #bilder #gul #glede 

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg