FRODITH’S FARGE CHALLENGE – DAG 8: SVART

Så har jeg også kommet til siste dag i Frodiths fargechallenge 🙂

Og i dag handler det om noe som ikke er en farge engang. Nemlig svart 🙂

Jeg synes det startet så fint med hvitt, som er som et blankt ark. Og så har vi jobbet oss gjennom mange vakre farger, for så å avslutte helt svart, hvor fargene er oppbrukt 🙂
Fin symbolikk synes jeg ♥

Dagens bilde er av et knippe jenter som skal til NM i drill til sommeren 🙂


Min datter er med her i denne troppen, og jeg er selvsagt en stolt mamma ♥

Og planen er å reise til Larvik, hvor NM skal foregå i juni, og hjelpe til å heie dem frem til pallen 🙂

Nå i helgen som var, vant de 2. plass i Vinterpokalen som foregikk i Sveio. Flott levert 😀

Da har jeg avlevert mitt siste bidrag til utfordringen 🙂 Og gleder meg veldig til å se galleriet som Frodith åpner på lørdag. Kanskje jeg er heldig å få med et bilde i utstillingen jeg også 🙂

 

#challenge #utfordring #foto #farger #svart #lek #glede

 

16 kommentarer
    1. Kjempefin forklaring fra hvitt til oppbrukt og svart 🙂 Og så klart du har med et bilde i utstillingen 🙂 De som har vært med på de fleste dagene er de jeg prioriterer. Er folk med EN dag, så har jeg ikke plass. Det er så mange med, og noen har flere fine. Så jeg tenker litt prioriteringer 😀 Og du er en klar kunstner på utstillingen 🙂 Ha en nydelig dag Eva <3 Håper alt er bra om dagen <3 Klemmer <3

    2. Så flott bildet! og flinke jenter! Gode tanker det du har der om hvit og svart! Herlig!

    3. frodith: Tusen takk 🙂 Jeg fant det så logisk det at man begynner med hvitt, og avslutter med svart 😉 Og jeg er enig….Det å delta i en utfordring, da består man vel strengt tatt ikke hvis man ikke fullfører 😉 Men klart, det kan være forskjellige grunner til ikke å fullføre også 🙂 Jeg synes denne har vært utrolig kjekk, så jeg fullførte med stolthet og glede 😀 Er spent på hvilket bilde du har valgt ut til utstillingen 😀

      Her i mitt liv er det nokså vekslende dager. Klarer ikke å bygge opp energilageret noe særlig, og starter hver dag med å være utslitt en time eller to etter jeg har stått opp. Og det er sykt tungt noen dager. Men jeg er jo forsåvidt vant til det…Så forsøker å porsjonere energien etter beste evne 🙂 Ellers er alt bra 🙂 Koser meg med sånne utfordringer som jeg kan gjøre sittende jeg 😉

      Ha en nydelig dag du flotte deg <3 Klemmer <3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Ja, jeg fant det logisk det med hvitt og svart 🙂 Regnet vel med at det var sånn det var i tankene hos Frodith også 🙂

    5. natheless: Tusen takk 🙂 Ja, utfordringen er over, så nå får man se frem til galleriet. Og det gleder jeg meg veldig til 🙂

      Ha en fin fin dag du også 🙂 Klem

    6. Flott bilde og flinke jenter, – så bra å komme til NM da!👍 Jeg synes du har vist så mange fine bilder, så helt klart at du må komme med i Galleri Frodith. Ønsker deg en fin dag!💕

    7. Så godt forklart ang. fargene i Frodiths utfordring, fra hvit, så fargene og helt til slutt svart. Det hadde jeg ikke tenkt over, men gir virkelig mening! 🙂
      Stilig, og fint bilde av drillpikene! 🙂 Skjønner godt at du er stolt mor! <3
      Jeg også er spent på, og gleder meg til utstilling! <3 Ønsker deg en nydelig dag!

    8. Hanne Beate: Tusen takk 🙂
      Ja, jeg er stolt over NM. Ikke bare i drill, men også i pom pom. Så det blir to NM deltakelser for jenta mi. Jeg gleder meg 🙂

      Jeg ser frem til hva Frodith velger ut til galleriet sitt, Spennende tider 🙂

      En fin dag til deg også Hanne Beate <3

    9. Unni: Tusen takk 🙂 Ja, jeg følte det var så logisk akkurat det med rekkefølgen i fargeutfordringen 🙂 Kjekt at jeg kunne bidra med akkurat det 😀

      Ja, jeg likte det bildet så godt selv. De er flinke de jentene, og jeg syntes det var så flott når de hadde så enkle svarte klær på seg 🙂

      Ikke lenge igjen nå til utstillingen 😀

      En herlig dag til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg