QUOTE CHALLENGE TORSDAG – DYR

God morgen.

Nå er det jammen forandret noe her inne igjen. Så den vanlige fonten jeg bruker, har endret størrelse. Jaja…blir vel vant til dette også 🙂

Det er tid for quote challenge 🙂
Mitt bidrag i dag er dette, som er lånt fra nettet:


 

Jeg har hatt noen travle dager, og ikke fått tid til å kikke innom mine venners quote challenge bidrag. Så da er det jammen godt at Daddaogveien er flink til å samle alle bidrag i et eget innlegg, hun som arrangerer challengen 🙂

Så skal jeg gjøre et forsøk på å få lest litt blogg i dag……

Ha en god dag, alle som titter innom her 🙂

#DaddaChallenge #utfordring #dyr #torsdag #glede

 

24 kommentarer
    1. Det var virkelig et nydelig sitat! <3 Har jeg ikke hørt før, men det var veldig bra, og så utrolig sant! <3
      Jeg også har merket at det har blitt gjort litt forandringer på skriveoppsettet her på bloggen, forferdelig uvant, men som du sier, vi blir vel vant til dette også! 😉
      Ønsker deg en fin dag! <3

    2. Litt forandring har det blitt, men ikke verre enn at jeg skjønner det! Det sitatet hadde jeg ikke sett før! Finfint da! Ha en vakker dag! 🙂

    3. Fine ord og vakkert bilde :)) Var noe forandring hos meg også..men som du sier man venner seg fort til det nye også…
      Alle gode ønsker for dagen videre og en stor klem fra meg <3

    4. Hei du 😉 Lenge siden jeg har lest blogger, men det er stadig en eller annen challenge, som jeg ikke deltar på, hyggelig det, men… Da sier jeg bare hei og håper alt er bra med deg 😀

    5. Unni: Tusen takk 🙂 Ja, jeg likte det sitatet så godt. Så det måtte jeg bare gjøre bruk av <3

      Joda, det er uvant når det blir gjort forandringer. Fordi man er vant til noe litt annet. Men går nok fort å bli vant til det 🙂

      en fortsatt fin dag til deg <3

    6. natheless: Nei, var ikke vanskelig å skjønne det, det var bare litt uvant 🙂
      Kjekt å finne et sitat som ikke er så mye brukt 🙂
      En nydelig dag videre til deg <3

    7. annebe: Ja, egentlig er det kjekt med forandringer, for ofte har noe kanskje blitt litt bedre funksjonelt 🙂 Og man venner seg jo til alt 🙂

      Tusen takk 🙂 En veldig god dag videre til deg, og en stor klem også <3

    8. Siss: Hei ja 🙂 Lenge siden sist 🙂 Kjekt å se deg igjen.
      Jeg har selv hatt en pause, og har nå gjort comeback, og kastet meg inn i challengekarusellen 🙂 Fin måte å komme i gang igjen på 🙂
      Ellers er alt opp og ned som vanlig. Men kjekt å være tilbake her 🙂

    9. Marielle Bratthammer: Så kjekt å høre at jeg har funnet noe som man ikke har hørt så mye før 🙂 Jeg synes også det var så pent <3

    10. Et nydelig sitat <3 Og med det fint bildet til 🙂 Jeg ligger to dager bak jeg, så jeg henger litt bak på linkelistene også 😀 ja-ja...ikke så farlig. Jeg ER med og det er veldig moro 🙂 Jeg ble forresten også helt satt ut av denne endringen i oppsettet, den fonten som var 12, sans comic, var plutselig blitt bitteliten og måtte opp i 16 for å se selv hva jeg skrev 😀 He-he...liker ikke veldig godt forandringer 😛 Ha en fin dag snupp<3 klemmer <3

    11. frodith: Ja, jeg likte det sitatet, det var så fint 🙂 Jeg vet du ligger et par dager bak, men jeg besøker deg, og får det med meg 😀

      Ja, det der med fonten var litt sånn irriterende. For jeg brukte også 12 og samme fonten som du, men nå ble jeg så usikker, så prøvde meg med 14. Vet ikke om det ble helt vellykket. Men får prøve meg frem 🙂
      Jeg kan synes det er artig med forandringer, men ikke i alle ting….alt til sin tid 🙂

      Ha en herlig kveld søte du 🙂 Klemmer <3

    12. Det var plutselig så mange som hadde fått sånn liten skrift. Jeg har litt problemer med å lese det, så må forstørre på iPaden (lesebriller må jeg bruke uansett.)😊 Det var et nydelig sitat og lover bra for mange. Jeg var sånn og junior likeså, – om han finner en død mus eller fugl så skal den tas vare på, og han passer godt på de levende dyrene/fuglene også. Ønsker deg en fin dag!💕

    13. Hanne Beate: Ja, den skriften ble plutselig endret sånn over natten. Jeg håper det går greit å lese mitt, men tenker å kanskje forstørre skriften litt heretter 🙂

      Det med empati og omsorg er kjempeviktig, og de er gode de som hjelper <3

      En fin dag videre til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg