QUOTE CHALLENGE LØRDAG – KJÆRLIGHET

Kjærlighet er vakkert.

Det finnes kjærlighet i alle typer relasjoner. Ikke bare den mellom mann og kvinne.

Kjærligheten har man også til familie, barn, venner, dyr…..etc.

Det er jo forskjellig type kjærlighet. Men likevel, kjærlighet.
Den gode følelsen man har. Den frykten man kjenner hvis det skjer noe galt. Sorgen man kjenner hvis noen trekker seg bort.

Jeg har selv mye kjærlighet i hjertet mitt.

Men når det gjelder kjærligheten for det annet kjønn, så har jeg nok begynt å bli litt reservert. Jeg har gjort for mange erfaringer, som ikke har vært så gode. Og jeg har blitt såret noen ganger etterhvert.

Så kjærlighet kan gjøre vondt også.

Men mest av alt, er kjærlighet noe godt. Noe som gjør livet vårt rikt

Mitt bidrag til kjærlighetquote:

Jeg ville ikke kunne si det bedre enn Anne Grete Preus 🙂

Ha en herlig lørdag, full av kjærlighet

Bloggen til Daddaogveien som arrangerer quote challenge 🙂

 

#DaddaChallenge #challenge #utfordring #lovequote #kjærlighet #love

 

22 kommentarer
    1. Ja, så veldig sant, kjærlighet er noe vi kan føle for så mange, på forskjellige måter! <3 Uansett så er kjærligheten fin, iallefall hvis den er ekte!
      Fint sitat. 😉 Ønsker deg en super lørdag! <3 Klem

    2. Så kjempefint bilde du hadde funnet til sitatet 🙂 Og vakkert sitat <3 Ja, kjærlighet har vi i alle former, venner, familie, kjæreste , dyr. Og ingen er mer verdt enn den andre. Og den aller viktigste tross alt, som et utgangspunkt, kjærligheten til seg selv. For uten den, mer vanskelig å elske andre også. Kos deg med lørdagen <3 klemmer <3

    3. frodith: Tusen takk 🙂
      Ja, du har helt rett i det du sier der. Det kom jeg ikke på da jeg skrev selv, at uten kjærligheten til seg selv, vil det være vanskelig å elske andre 🙂

      Ha en herlig lørdag med din søster <3 Det er vakker kjærlighet det <3
      Klemmer <3

    4. Så søte! og ja, kjærlighet på godt å vondt! Som alt annet.. Ha en strålende god lørdag!

    5. det kan hendt at du finne den rette en dag…da blomstrer den type kjærligheten også. ellers er det jo mange måter å vise frem kjærlighet som du påpeker. et sted å feste blikket:)

    6. Nydelige ord av Anne Grete Preus, og en vakker illustrasjon! Ja, vi kan bli skuffet, såret og føle oss sveket. Igjen : Vi får ikke gjort noe med andre, men kanskje med hva vi sender ut. Jeg har tiltrukket meg det samme….gang på gang! Derfor har jeg valgt å være alene en god stund. Det er helt greit å være reservert , tenker jeg…..så lenge man ikke stenger helt av…for alltid. Jeg har ikke så veldig tro på å oppsøke steder i den hensikt å treffe noen. Det blir fort noe panisk og hektisk over det, men det er helt sikkert noen som har “Funnet lykken” på den måten også! 🙂

    7. foreignerat50: Ja, det kan hende den rette dukker opp. Kanskje har han dukket opp også, jeg har bare ikke helt sett det enda 😉
      Men det er godt å ha mange å være glad i, på forskjellige måter 🙂 Det er min kjærlighet <3

    8. karidansen: Ja, jeg synes det var så pent formulert 🙂

      Og jeg har jo vært helt avstengt. Så jeg har jo åpnet opp igjen. Og blitt såret igjen. Men denne gangen stenger jeg ikke helt av. Det er på tide å ønske seg noe…Men det skader ikke å være forsiktig. Følelser er sårbare greier 🙂

      Det er nok mange av oss tenker jeg 🙂 Vi er ikke alene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg