SOLNEDGANG I FEBRUAR

Inspirert av flere bloggere, fant jeg ut i dag, etter å ha hatt så fint vær, at jeg skulle ta en tur ut til en av strendene og fange solnedgangen på kamera jeg også 🙂

Jeg nyter solnedganger, og kledde meg godt, tok med sitteunderlag, og beregnet god tid 🙂

Vi har mange strender å velge blant her, og i dag valgte jeg Regestranden. For der visste jeg om en fin plass å sitte når solen går ned på en annen plass på himmelen enn der den gikk ned på sensommeren.

Jeg setter meg ned, finner frem det jeg har med av kamera og mobiltelefon, og gjør meg “skuddklar”.


Et Nordsjøhelikopter kommer også over himmelen i solnedgangen,
og går inn for landing på Sola Flyplass….


Men jeg fortsetter å beundre solnedgangen. Jeg liker så godt hvordan fargene spiller på himmelen og i vannet. Og så synes jeg det er så pent med trærne som står som silouetter mot solnedgangen ♥


Til slutt en solnedgangsselfie 😉

Og så tok jeg noen flere bilder på turen tilbake til bilen. Men de får jeg kanskje presentere en annen gang. For nå er jeg så trøtt at jeg er klar for sengen, enda det bare er tidlig kveld.

Jeg har vært på farten i dag også, men alt det skal jeg fortelle mer om i morgen 🙂

 

 

 

22 kommentarer
    1. Vidundelig vakkert. Noen viktige minutter som er fine å avslutte dagen med når man kan. I dag var jeg også ute i solnedgangen. Det ble ikke så fint som ditt denne gangen. Men jeg hadde en fin trimtur i skogkanten. Ja da, jeg falt og slo meg fordi det var is på stien, men det ble bare et blåmerke på kneet og litt såre fingre. Heldigvis hadde jeg på vanter, så det ble ikke skrubbsår denne gangen. Kos deg i kvelden og sov søtt om du legger deg. Klemsiklem 🙂

    2. Nyyydelige bilder! Nå fikk jeg også lyst til å dra ut å prøve å fange det en dag! Takk for inspirasjon! Flotte bilder!

    3. Det var virkelig verdt ventingen Eva! <3 Du fikk "fanget" den nydelige solnedgangen med kameraet ditt! 😉 Til stor glede for alle oss! Men det fineste bildet, må jo være av deg! <3 Håper du får deg ei god natts søvn! <3 Klem.

    4. Evas sitteunderlag med eplemotiv lyser opp i landskapet. Bildene av solnedgangen med silhuetter av trærne i forgrunnen er betagende! <3
      Det ser nesten ut som det er dagslys på den selfien...men du er fotogen som alltid!
      Jeg jobbet på formiddagen i dag, og så skulle jeg bare ta meg en liten dupp etter at jeg hadde dusjet i ettermiddag. Den "duppen", varte i to og en halv time, gitt. Nå har jeg nok lagt egget, men håper jeg sovner før soloppgang! 😉 Ellers må jeg også komme i gang med det nye kameraet mitt! 🙂

    5. Hvor lurt var ikke det da, å vente på solnedgangen….kjennes litt i sjelen da. Men ikke gå alene…
      Var fine bilder, også av selfie!

    6. natheless: Tusen takk <3 Ja, det er helt sant, det er fint å avslutte dagen på denne måten 🙂

      Men høres ikke så fint ut å falle. Heldigvis gikk det forholdsvis bra da. Den er ikke bra den isen, til sånn bruk 😉 Men du tar det med humør høres det ut som <3

      Herlig å sove litt ja. Totalt utkjørt i går kveld 🙂

      Ønsker deg en nydelig lørdag <3 Klemmmm til deg <3

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk <3

      Ja, jeg kan anbefale en tur ut og fange solnedgangen. Ikke bare er det romantisk, men det er medisin for sjelen også 🙂 Jeg nyyyyter når jeg ser en solnedgang. Burde gjort det litt oftere i grunnen. Men vi er ikke så bortskjemte på solnedganger her i distriktet 😉 Litt mye gråvær og regn 😉

    8. foreignerat50: Ja, det er vakkert. Og her har vi mange flotte strender hvor man kan beundre solnedgangen 🙂 Du må benytte anledningen hvis du er på disse kanter noen gang 🙂

    9. Unni: Tusen takk 🙂 Ja, jeg er virkelig fornøyd med denne solnedgangen. Den var beroligende å betrakte, og spennende å fotografere 🙂 Og jeg var sliten, men fornøyd på bildet, tusen takk <3

      Nå har jeg sovet i 11 timer, og det gjorde godt 🙂

      Ønsker deg en nydelig lørdag <3 Klem

    10. fruensvilje: Tusen takk 🙂 Ja, det er virkelig medisin for sjelen å sitte sånn og beundre en solnedgang. Du får ta deg et besøk til søsteren din 🙂 Så gir dere beskjed til meg, så kan vi sitte alle og se solnedgangen sammen 🙂

    11. karidansen: Hihi…ja, sitteunderlaget er mykt i forhold til steinene rundt 🙂 Og jeg har laget det selv 🙂 Og det var så fint å sitte der og se direkte på det vakre skuet foran meg 🙂

      Joda, det ER dagslys i selfien. For bildet ble tatt mens solen var på vei ned. Så jeg har et mykt solnedgangslys i ansiktet fra siden 🙂 Det bildet er ikke redigert 🙂

      Oj…en dupp på to og en halv time ja. Da håper jeg du klarte å finne søvnen om natten? Selv har jeg sovet 11 timer i natt. Var helt utslått i går kveld, og pinte meg våken til kl. 21, sånn at jeg skulle få sove til morgens 😉

      Ser frem til nye bilder med kameraet ditt. Så kjekt 😀

    12. maiken: Tusen takk 🙂 Ja, det var lurt å vente. Jeg reiste ut dit i god tid, for selve ventingen og beundringen av landskapet er god medisin for sjelen det også. Nesten som meditasjon 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg