MAGI FRA NATUREN

Nå er det ny challenge på gang. Denne gangen er den magisk. Og det synes jeg passer veldig fint 🙂

Det er Unni fra Magisk Liv som har kommet med denne utfordringen 🙂

Og utfordring nummer 1:
Noe magisk fra, eller i naturen.

Og den er lett. For det finnes noe magisk over alt i naturen synes jeg. Så det som er vanskeligst, det er jo å velge fra alt sammen 😉


Dette var et syn jeg fant utrolig magisk da jeg var en liten tur i Danmark i høst.
Jeg hadde ankommet med båten til Hirtshals fra Stavanger, og skulle ta toget til Hjørring, en litt større by enn Hirtshals, og drive dagen der.
Vi var flere som sto og ventet på toget. Og det var et tykt tåketeppe over landskapet, og ganske rått og kjølig. Alle sto og speidet etter toget. Solen begynte å komme opp, og forsøkte å bryte gjennom tåketeppet. Og der, ved siden av solen, så vi plutselig to lys som kom nærmere og nærmere.
Det var toget vårt 🙂 Det var magisk å se det komme glidende ut av tåketeppet 🙂
Naturen er magisk, som kan skape en sånn trolsk stemning en tidlig morgen 🙂

Da var mitt første bidrag levert. Håper det er verdig å være med, selv om det ikke kun var natur på bildet 🙂

 

#MagiskChallenge #challenge #utfordring #tåke #natur #magi #magisk #glede #foto

 

 

28 kommentarer
    1. Sparing og andre krumspring: Tusen takk 🙂 Ja, den stemningen der og da, føltes veldig spennende og trolsk. Til tross for at jeg kun sto og ventet på toget 🙂

    2. frodith: Tusen takk 🙂 Ja, det var et magisk øyeblikk, til tross for at jeg bare sto og ventet på toget 🙂 Rart hvordan naturens effekter kan gi en sånn spesiell stemning 🙂
      <3

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 🙂 Ja, det var en spennende følelse å stå der å se dette synet også 🙂

    4. Wow, snakk om bilde som passet! Morsomt at du skriver akkurat dette, i forgårs, da jeg kjørte til jobb, måtte jeg stoppe og ta bilde av veien som forsvant inn i tåken. Jeg kan aldri huske at jeg har opplevd så tykk skodde her noen sinne. Og jepp, det er magisk!

    5. Wow!! <3 Så nydelig Eva! 🙂 Ja, det var virkelig MAGISK! Og så absolutt verdig, OG MYE mer enn det! Helt utrolig bilde! <3 Et fantastisk bidrag!
      <3 Håper dagen din er fin!? Stor klem

    6. fruensvilje: Tusen takk 🙂 Så kjekt altså. Ja, jeg synes det bildet der ble litt sånn mystisk og fint. Og rett og slett ren flaks å være i en sånn situasjon 🙂

    7. tujanka: Tusen takk 🙂
      Åhh…skulle vært der jeg også, og fått et sånt blinkskudd. Men det er jo det som er så kjekt, å være der til rett tid på rett sted 🙂 Tykk tåke kan være skummelt nok det, men utrolig flott syn også med de rette effektene tilstede 🙂 Så ja, virkelig magisk 🙂 Kanskje du viser bildet ditt også? Jeg jobber meg gjennom blogglisten min nå i dag, så blir spennende å se hos deg 🙂

    8. Unni: Tusen takk for det 🙂 Så kjekt å høre at det passet inn 🙂 Da jeg leste oppgaven din, så tenkte jeg med en gang på det bildet, for jeg husker at det var magisk. Det MÅTTE bli det bildet 🙂 Veldig kjekt at du likte det <3

      Dagen er fin så langt. Litt treg med å komme i gang...men det kommer seg etterhvert 🙂
      Ønsker deg en strålende dag 🙂
      Stor klem <3

    9. SV: Jeg likte bildet veldig godt! Kunne faktisk ha hatt det på veggen her hjemme! 😉
      Håper dagen din blir superfin! <3 Og tusen takk fine deg. Klem klem

    10. Unni: Så kjekt å høre 😀 Jeg har en venninne også som har sagt det om noen av mine bilder. Og siden hun fylte 50 i går, har jeg gitt henne i gave å velge ett av mine bilder, som hun da skal få av meg som forstørrelse til å ha på veggen sin 🙂 Jeg blir så stolt og glad når noen liker det jeg gjør, og uttrykker det så fint. Tusen takk <3

      Klemmmm <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg