LYKKEN ER…..

I mange år har jeg vært singel.
Det ble jo en vane.
Akkurat som alt annet i livet egentlig. Har man mye av det, blir det en vane.

Jeg har jobbet meg gjennom singeltilværelsen, på godt og vondt.
Et par av årene var det godt å være singel. Jeg trengte det, da mitt syn på det annet kjønn var blitt kraftig svekket.

Men så gikk jo årene, og et savn begynte å melde seg. Jeg begynte jo etterhvert å tenke på lykken, innen kjærlighet. At det kunne være fint å ha. Og de siste par årene, har jeg nok vært fokusert på det. Å finne lykken.

Jeg har jo vært lykkelig. For jeg har jo ungene mine, vi har tak over hodet, vi har venner og familie som bryr seg.
Men som voksen kvinne, så var det noe som manglet. Noe jeg savnet. Noe jeg ikke kunne få sånn helt uten videre.

Søket mitt har tatt en stund. Jeg har vært medlem i singelgrupper på Facebook et par år. Jeg søkte ikke aktivt opp noen. Men var den som satt og tok imot henvendelser fra andre. Min luksus som kvinne, regner jeg med 😉

Men i går, da meldte jeg meg ut fra alle singelgrupper.

For jeg har endelig funnet lykken ♥

♥ Lykken er kjærlighet ♥

♥♥♥

 

 

#kjærlighet #denrette #love #hjerter #lykke #glede
 

 

22 kommentarer

Siste innlegg